شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 رئیس هیئت هندبال البرز:

کمبود سالن هندبال در کرج رفع شود

رئیس هیئت هندبال البرز از کمبود سالن هندبال برای تمرین در استان البرز خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز «مرتضی خادمی» در خصوص مشکلاتی که در رشته هندبال وجود دارد، گفت: متاسفانه نحوه مدیریت حاکم بر هندبال در یک دهه گذشته و عدم توجه لازم به آن به‌ویژه در بخش سخت افزاری سبب شده آسیب‌های فراوانی به این رشته در البرز وارد شود و عقب ماندگی هندبال البرز را شاهد باشیم.

وی با تاکید براینکه ظرفیت‌های خوبی در این رشته داریم گفت: در بخش مربی، بازیکن و داور البرز ظرفیت‌های خوبی دارد و اگر کمبود بزرگ این ورزش یعنی سالن تمرین رفع شود، می‌توانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به جمع استان‌های اول کشور برسانیم.

رئیس هیئت هندبال البرز از نشست‌های مشترک با رئیس فدراسیون و مدیرکل جدید ورزش و جوانان البرز سخن به میان آورد و گفت: خوشبختانه نگاه‌ها به هندبال و نیازهای آن مثبت است و امید داریم در سایه حمایت‌های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان البرز قدم‌های خوبی را در جهت سامان بخشیدن به این رشته توپی برداریم.

وی ادامه داد: به واقع هندبال مظلوم‌ترین رشته ورزشی در البرز است به نحوی که در سال‌های اخیر سالن تخصصی خود را از دست داد و کمترین توجه به آن شد اما با رویکردی که از مدیرکل ورزش استان نسبت به این ورزش شاهد بوده‌ایم به آینده امیدوار شده‌ایم.

خادمی در پایان گفت: در سال‌های اخیر هیچگاه از بدنه هندبال البرز جدا نبوده‌ام و تجربه سالها حضور در این رشته در مسئولیت‌های مختلف را به کار گرفته‌ام تا تحولی در این رشته ورزشی ایجاد کنم و در این مسیر نیازمند حمایت همه خانواده هندبال البرز هستم.
انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات