پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

اختتامیه دومین کنگره شعر امام حسن (ع) در کرج

دبیر دومین کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) البرز از اختتامیه دومین کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) با معرفی ۶ نفر به عنوان برگزیده کشوری خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز  «هادی جانفدا»  در تشریح اختتامیه دومین کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: این کنگره به همت سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج و مجمع شاعران اهل بیت (ع) با عنوان «حدیث حسن» برگزار شد.

وی با بیان اینکه میزبان کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) استان البرز است، تصریح کرد: از سه ماه قبل فراخوان کنگره در سراسر کشور اعلام شد و ۲۰۰ شاعر از سراسر کشور آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

دبیر دومین کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) البرز با اشاره به اینکه بیش از ۶۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه کنگره ارسال شد، گفت: این کنگره در بخش اصلی در مدح، منقبت، فضائل و مراثی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و در بخش ویژه نیز در مدح، بیان فضائل و معرفی دختران مکرمه امام حسن مجتبی (ع) و در تمام قالب‌های شعر فارسی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در دومین کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) ۶ نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند، تصریح کرد: داوران این کنگره از استان البرز، «مریم آریان»، « مهدی زارعی» و «رحمان نوازنی» بودند.

برگزیدگان این مسابقه خانم‌ها «زهرا طهماسبی» از همدان، «فائزه زرافشان» از میبد یزد و آقایان «ایوب پرندآور» از جهرم، «سید اکبر سلیمانی» از کهگیلویه و بویراحمد، «قاسم بای» از گرگان و «رضا یزدانی» از قم بودند که از آنها با لوح تقدیر، تندیس کنگره و ۲۰ میلیون ریال وجه نقد تقدیر شد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات