جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان مطرح شد؛

همکاری پارک علم و فناوری البرز و شهرداری کرج

معاون اجرایی و عمران شهری شهرداری کرج در نشست مشترک با رییس و مدیران پارک علم و فناوری البرز اعلام کرد: شهرداری کرج برای همکاری با پارک علم و فناوری البرز در راستای توسعه شرکت‌های دانش بنیان و فناور عزم جدی دارد.

به گزارش رمزگشانیوز  «حسن پاکاری» معاون اجرایی و عمران شهری شهرداری کرج در رابطه با ظرفیت‌های بالقوه و جذاب پارک علم و فناوری البرز گفت: این پارک با حمایت از اقتصاد دانش بنیان و شرکت‌های نوآور نشان داده که عزمی جدی برای تحقق اهداف اقتصاد دانش بنیان دارد.

وی افزود: ما با همکاری شهردار و سازمان عمران شهرداری کرج توانستیم مجوز ترمیم و ساخت معبر مورد نیاز برای پارک علم وفناوری را دریافت کنیم و مصمم هستیم تا بستر عمرانی و زیرساختی مناسبی را برای فعالیت مطلوب علمی در استان البرز فراهم کنیم.

معاون اجرایی و عمران شهرداری کرج با اشاره به بازدید اخیر  خود و مدیران شهری استان البرز از  مجموعه پارک گفت: دستاوردهای مجتمع تحقیقاتی و پارک علم و فناوری البرز برای استان موجب مباهات است و شهرداری تلاش می کند از دستاوردهای دانش بنیان و فناورانه این مجموعه و واحدهای مستقر در آن برای توسعه امور شهری و ارائه خدمات شایسته به شهروندان استفاده نماید.

در ادامه این نشست، «مهدی عباسی» بیان کرد: اقتصاد دنیا از اقتصاد سنتی فاصله گرفته و چیزی که امروزه تبدیل به ثروت و سرمایه می‌شود دانش است وافزود: امروزه کشورهای صنعتی  پیشرفته دنیا  با به کار گیری افراد جوان خلاق و فناور  و بهره‌مندی از ایده‌های نوین،  دانش و فناوری خود را به جهان و کشور های دیگر صادر می‌کنند و این پروسه می‌تواند در ایران و استان البرز انجام شود.

وی عنوان کرد: ظرفیت‌هایی که استان البرز و این پارک دارد، بیش از چیزی است که درحال حاضر از آن بهره‌برداری می‌شود چرا که می‌توان طرح‌های بزرگ‌تر و کلان‌تری در این استان به انجام رساند.

عباسی با قدردانی از مسئولان و مدیران شهری استان البرز در زمینه همکاری با پارک علم و فناوری البرز یادآور شد: مجموعه‌های جدیدی برای استقرار شرکت دانش بنیان با مشارکت معاونت عمران شهرداری در حال راه‌اندازی و شکل‌گیری است و  پارک البرز به راه‌اندازی آن‌ها کمک خواهد کرد و تمام امکانات خود را در اختیار این شرکت‌ها قرار خواهد داد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات