پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

 انهدام باند سارقان خودروهای مزدا3 در کرج

با تلاش کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی البرز، سارقان خودروهای مزدا3 با اعتراف به 36 فقره سرقت خودرو و لوازم خودرو در شهرستان کرج دستگیر شدند.

به گزارش رمزگشانیوز فرمانده انتظامی البرز با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع 3 فقره سرقت خودروی مزدا 3 در مناطق شمالی شهرکرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار عباسعلی محمدیان افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند، سارقان در ساعات مختلف شبانه روز ابتدا خودروهای مزدا 3 پارک شده در مناطق کم تردد را شناسایی کرده و در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت خودروها کرده و پس از جدا کردن لوازم، آن ها را در مناطق بیابانی رها می کردند.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان با تلاش  گسترده و انجام اقدامات پلیسی رد پای یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار را در این پرونده مشاهده کردند و با توجه به این که نامبرده مکان مشخصی نداشت، مشخصات او را در اختیار کلانتری های مناطق سرقت قرار دادند.

فرمانده انتظامی البرز با بیان این که ماموران کلانتری 30 اسلام آباد شهرستان کرج به محض مشاهده متهم و 3 نفر از همدستانش در عملیاتی غافلگیرانه نامبردگان را دستگیر و به پلیس آگاهی تحویل دادند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 2 خودروی مزدا3 سرقتی و مقدار زیادی لوازم خودرو کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به این که 3 نفر از سارقان مرد و یک نفر از آن ها زن بود، ادامه داد: در بازجویی‌های تخصصی صورت گرفته، متهمان به 30 فقره سرقت لوازم خودرو، 6 فقره سرقت خودرو مزدا3 و یک فقره موبایل قاپی اقرار کردند.

سردار محمدیان با بیان این که تلاش برای شناسایی مال باختگان این پرونده ادامه دارد، افزود: در ادامه یک نفر مالخر اموال مسروقه اعضای این باند سرقت نیز شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

وی در پایان گفت: استفاده از لوازم بازدارنده مانند دزدگیر و قفل پدال و همچنین پارک نکردن خودرو در مناطق خلوت و کم تردد از مهم ترین را‌ه‌های پیشگیری از سرقت خودرو است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات