جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار کرج اعلام کرد

افسار کرونا را با فاصله گذاری اجتماعی باید کشید

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج با اشاره به خیز موج سوم کرونا و جهش افسار گسیخته این بیماری، از شهروندان خواست تا جدی تر از گذشته اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

به گزارش رمزگشانیوز «غفور قاسم‌پور» با اظهار نگرانی از افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید 19 گفت: پیش بینی شده بود که اگر دستورالعمل‌ها رعایت نشود و موج سفرها اوج بگیرد، پیک سومی را در پیش خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه باید نگران پاییز و زمستان کرونایی باشیم، تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل پاییز و شیوع بیماری‌های فصلی باید جدی تر از گذشته خود مراقبتی داشت، ضمن اینکه بازارها نیز خود مراکز اصلی شیوع و انتقال این بیماری هستند؛ لذا فاصله گذاری اجتماعی و رعایت ضوابط بهداشتی را بعنوان پاشنه آشیل شکست زنجیره کرونا باید مورد توجه قرار داد و از شهروندان نیز میخواهیم که جدی تر از گذشته به توصیه‌های سلامت توجه کنند.

فرماندار کرج ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان گفت: تیم بهداشت و درمان باید نفس تازه کند و با تداوم این شرایط علاوه بر کادر درمان، سلامت یک جامعه به مخاطره کشیده خواهد شد.

معاون استاندار همچنین با اشاره به گزارش کمیته‌های آموزش و درمان از شروع سال تحصیلی در مدارس و دانشگاه‌ها و میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تاکید کرد که حفظ سلامت دانش آموزان و دانشجویان اولویت نخست است و در همین راستا قرار است کلاس‌ها در چارچوب شرایط هر منطقه، به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.

فرماندار کرج از دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل آموزش و پرورش خواست بر رعایت دستورالعمل‌ها نظارت لازم اعمال شود چرا که مدیران مدارس، مسئول اجرای کامل دستورالعمل‌ها هستند و باید از رعایت ضوابط بهداشتی اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات