جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

توقیف تریلی حامل داروی قاچاق در البرز

  فرمانده انتظامی استان از توقیف تریلی حامل 260 هزار و 277 عدد انواع دارو قاچاق در آزادراه کرج- قزوین خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز سردار «عباسعلی محمدیان» با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی حین گشت‌زنی در آزادراه «کرج-قزوین» به یک دستگاه تریلی یخچال‌دار مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه متوجه شدند تریلی حامل تعداد زیادی دارو بیماران کلیوی و انواع قرص و کپسول است و مدارکی که راننده ارائه کرده دارای مغایرت بوده که با هماهنگی مقام قضائی راننده دستگیر و تریلی توقیف و به پلیس اقتصادی منتقل شده است.

این مقام انتظامی با بیان این که در بازرسی تکمیلی ماموران260 هزار و 277 عدد انواع دارو قاچاق  از تریلی توقیفی کشف شد، تصریح کرد: در ادامه با حضور نماینده شرکت ارسال کننده دارو و انجام تحقیقات تخصصی مشخص شد که با توجه به تخصیص یارانه به تولید داروها و افزایش قیمت داروها در خارج از مرزهای کشور، آنها قصد داشتند داروها را خارج از شبکه به یکی از استان های مرزی کشور منتقل کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به این که ارزش داروهای کشف شده 3 میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: در این برهه حساس که دشمنان با تحریم های ظالمانه از رسیدن دارو به کشور جلوگیری می‌کنند، پلیس با هرگونه فعالیت قاچاقچیان به ویژه در زمینه قاچاق دارو که لطمات جبران ناپذیری را به سیستم درمانی کشور وارد می کند به شدت برخورد می‌کند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات