جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آغاز پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب‌دیده؛

۱۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به البرز اختصاص یافت

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز اعلام کرد که یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد به مشاغل آسیب دیده از کرونا در این استان اختصاص یافت.

به گزارش رمزگشانیوز  «جهانگیر شاهمرادی» ضمن اعلام این خبر گفت: این مشاغل در حوزه کسب و کار خدماتی بودند که برای توزیع این تسهیلات کارگروهی نیز تشکیل شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس ثبت نام از واحدهایی که در اثر کرونا آسیب دیدند، آغاز شده و پرداخت‌ها با توجه به شرایطی که شیوع بیماری ویروسی کرونا در  استان البرز ایجاد کرده به صورت غیر حضوری خواهد بود.

شاهمرادی تاکید کرد:  با هماهنگی‌های به عمل آمده اصناف با تکمیل مشخصات خود در یک فرم تک برگی می‌توانند روی سامانه کارا ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه براساس بررسی‌ها برخی از بانک‌ها از ندادن شماره تلفن واحدهای تولیدی و مشخصات دقیق گلایه‌مند هستند که لازم است همراهی لازم از سوی بخش تولید صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: واحدهای تولیدی حتی چک برگشتی هم داشته باشند، مشمول دریافت این نوع تسهیلات قرار می‌گیرند و این اقدام موثر در استان البرز شروع شده است.

وی اظهار داشت: بر این اساس شورای هماهنگی بانک‌ها با دستور استاندار البرز مکلف به پرداخت این تسهیلات مهم و تاثیر گذار شده‌اند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات