شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری‌ افزایش نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اکنون به ازای هر یک میلیون نفر در البرز یک نماینده وجود دارد از این رو درصدد هستیم که پیگیری‌های لازم را برای افزایش نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.

به گزارش رمزگشانیوز «عزیزاله شهبازی» در بازدید از حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد در محل فرمانداری کرج و حضور در شعب اخذ رای در کرج که روز جمعه در جمع خبرنگاران صورت گرفت، افزود: مسجد جامع رجایی شهر همواره تداعی‌گر حضور حماسی مردم در انتخابات است.

وی ادامه داد: در تمامی شعب اخذ رای، امنیت و آرامش و همچنین پروتکل‌ها بهداشتی برای هر دو داوطلب به صورت مساوی برقرار است تا مردم بدون هیچ گونه مشکلی در پای صندوق‌ها حاضر شوند.

شهبازی گفت: کاندیداها تبلیغات خود را در چارچوب قانون انجام داده‌اند و با توجه به شیوع کرونا تدابیر لازم اندیشیده شد تا از طریق صدا و سیما و فضای مجازی تبلیغات خود را انجام دهند.

وی افزود: در 908 شعبه اخذ رای البرز به طور جدی فاصله گذاری اجتماعی رعایت می‌شود و مواد ضدعفونی کننده و ماسک نیز به تعداد کامل برای رای دهندگان و برگزار کنندگان انتخابات پیش‌بینی شده است.

استاندار البرز اضافه کرد: بر اساس نظر سنجی‌ها مردم حضور پرشوری خواهند داشت ولی به طور طبیعی به دلیل شیوع بیماری کرونا و با توجه به اینکه دور دوم انتخابات است، میزان حضور مانند مرحله قبل نخواهد بود.

وی گفت: برگزاری این دوره از انتخابات ما را برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 1400 مهیا می‌کند.

شهبازی افزود: بنده از هم اکنون به نماینده‌ای که از سوی مردم انتخاب می‌شود تبریک عرض می‌کنم و هر کدام از این عزیزان که منتخب مردم باشند، همراهی‌های لازم را با وی خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: طبق قانون، مردم می‌توانند ظرف مدت 10 ساعت از 8 صبح تا 18 پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

استاندار البرز گفت: اکنون به ازای هر یک میلیون نفر در البرز یک نماینده وجود دارد از این رو درصدد هستیم که پیگیری‌های لازم را برای افزایش نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.


انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات