جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کاندیداها تخلفات احتمالی را به هیئت بازرسی گزارش دهند

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان البرز تاکید کرد: به کاندیداهای مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان اعلام شده است که میتوانند تخلفات احتمالی را به هیئت بازرسی گزارش دهند.

به گزارش رمزگشانیوز از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز؛ «جهانگیر شاهمرادی» معاون هماهنگی امور اقتصادی و رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان با بیان این مطلب در جلسه ستاد انتخابات استان که روز جمعه با حضور «جمال عرف» معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون جز موارد محدودی تخلف در فضای مجازی مورد دیگری به هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین شعب اخذ رای کشور مربوط به استان البرز است، افزود: در انتخابات میان دوره‌ای بازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان البرز در مجموع 908 شعبه اخذ رای وجود دارد که در کشور دارای بیشترین شعبه اخذ رای بوده و با رعایت تمامی موارد آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و نشاط در شهرهای کرج، اشتهارد و فردیس هستیم.

شاهمرادی خاطر نشان کرد: در مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات در سطح استان 908 بازرس، 100 نفر سربازرس و 13 نفر بازرس ویژه فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: به امید خدا برنامه‌ها را به گونه ای مدیریت خواهیم کرد که مشکلی در امر انتخابات بوجود نیاید و انتخابات مانند دور اول با شرایط مطلوب و با حفظ حقوق کاندیداها با مشارکت حداکثری و امنیت کامل برگزار شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات