شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

البرز در معرض ۲۱ حادثه طبیعی است

دبیر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران البرز با بیان اینکه اکنون استان البرز در معرض ۲۱ حادثه طبیعی است، از دستگاه‌های اجرایی این استان خواست تا پروژه‌های اولویت‌دار بحران خود را معرفی کنند.

به گزارش رمزگشانیوز  «محمد رضا فلاح نژاد» افزود: بر این اساس دستگاه‌های اجرایی پس از معرفی پروژه‌های بحرانی باید از دستگاه ملی خود نسبت به جذب اعتبار اقدام کنند و مدیریت بحران استانداری البرز نیز از طریق سازمان بحران کشور پیگیری‌های لازم را خواهد داشت.

وی ادامه داد: اکنون استان البرز در معرض ۲۱ حادثه طبیعی است که از مجموع این تعداد حادثه طبیعی فرونشت زمین، زلزله، حریق، آلودگی هوا و رانش بیش از سایر حوادث در این استان رخ داده است.

فلاح‌نژاد گفت: اکنون تمام دستگاه‌های متولی شامل ۱۲ دستگاه اجرایی با مدیریت بحران استانداری البرز همکاری دارند که مکلف شده‌اند تا برنامه‌های خود را برای پیشگیری از خسارات ناشی از بحران ارایه دهند.

وی با عنوان اینکه درحال شناسایی نقاط خطر در بحران‌های مختلف هستیم، تصریح کرد: پس از شناسایی نقاط خطر، امکان شناسایی شده به اقلام و وسایل  مورد نیاز تجهیز می‌شود.

 دبیر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران البرز گفت: با هدف کاهش خطرپذیری سندی در در استان البرز تدوین خواهد شد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات