سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دعوت بخشدار مرکزی کرج برای حضور پرشور در انتخابات

بخشدار مرکزی کرج با صدور پیامی به مناسبت برگزاری دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، آحاد مردم را به شرکت پرشور در این انتخابات در ۲۱شهریورماه دعوت کرد.

به گزارش رمزگشانیوز «جواد شاکر» بخشدار مرکزی کرج با صدور پیامی به مناسبت برگزاری دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، آحاد مردم را به شرکت پرشور در این انتخابات در ۲۱شهریورماه دعوت نمود.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی


مردم سرافراز شهرستان کرج‌، حضور پرشور و آگاهانه شما در دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که نشان از دانش و آگاهی‌تان است سبب مستحکم‌تر شدن پایه‌های نظام اسلامی ایران خواهد شد.

مجلس شورای اسلامی عصاره و خانه ملت، مرکز آرا و اراده مردم است. مجلس شورای اسلامی، تجلی‌گاه مردم سالاری دینی و اداره‌کننده حقیقی کشور و معتمد مردم و راهگشای کارهای اساسی برای مسئولان نظام و کارگزاران کشور است.

وی ادامه داد: مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی پیوسته با حضور مشارکتی  آگاهانه، خدمتگزاران این نظام مقدس را با رای خود بر گزیده‌اند.

جمعه ۲۱ شهریورماه همه باهم در کنار هم یکپارچه و بااراده، قاطع و آگاهانه، در راستای اهداف مقام معظم رهبری و تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تجدید پیمان با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، پاسداشت جان فشانی‌های شهدا و تقویت و تحکیم انسجام و وحدت ملی و اقتدار ایران عزیز در دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات