جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بازنگری اهداف کمیسیون صنعت و معدن اتاق البرز

در دهمین جلسه کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز موضوع تشکیل کارگروه ویژه بازنگری اهداف و برنامه‌های کمیسیون ‌صنعت و معدن مطرح شد.

به گزارش رمزگشانیوز  در این جلسه با توجه به تغییرات اعمال شده در ترکیب هیات رئیسه اتاق البرز و انتخاب «یدالله مالمیر» به سمت نائب رئیس اتاق البرزاین‌ مجموعه، «فریبرز بینش‌پور» نیز که بر اساس رای هیات رئیسه به سمت رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق البرز انتخاب شده بود توسط نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز به عنوان سکان دار این کمیسیون معرفی شد.

در بخشی دیگر، «فریبرز بینش‌پور» ضمن تشکر از اعضای کمیسیون صنعت و معدن اتاق البرز که در طول سنوات گذشته اقدامات مؤثری برای تثبیت این کمیسیون انجام داده‌اند، گفت: مشارکت اعضاء کمیسیون در تصمیم‌گیری‌ها و مصوبات به یقین برای تحقق برنامه‌های کمیسیون بسیار حائز اهمیت است.

همچنین نائب رئیس کمیسیون مربوطه نیز در خصوص علل محقق نشدن برخی از مصوبات توضیحاتی ارائه و سپس اعضای کمیسیون صنعت و معدن نسبت به اعلام نظرات خود پرداختند.

در ادامه دهمین جلسه کمیسیون صنعت و معدن اتاق البرز همچنین مطالبی پیرامون الحاق کمیسیون بیمه، مالیات به کمیسیون مربوطه مطرح شد.

در این جلسه گزارشی نیز توسط دبیر کمیسیون صنعت و معدن اتاق البرز پیرامون مصوبات کمیسیون مربوطه اعلام شد.

در پایان جلسه پس از جمع‌بندی مطالب مطروحه، مواردی به تصویب رسید و با توجه به ملحق شدن کمیسیون بیمه، مالیات به کمیسیون صنعت و معدن اتاق البرز مقرر شد تا ضمن تشکیل کار گروهی نسبت به اصلاح برنامه‌ها و اهداف این کمیسیون بازنگری شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات