پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مختاری اعلام کرد

سازش ۷۰ درصد پرونده‌ها در مرکز داوری اتاق تعاون البرز 

رئیس اتاق تعاون استان البرز در آئین تجلیل از تعاونگران برتر کرج و اشتهارد به مناسبت هفته تعاون در اتاق تعاون البرز گفت: ۷۰ درصد پرونده‌ها در مرکز داوری اتاق تعاون به سازش منجر می‌شود و تنها برای ۳۰ درصد پروندها حکم قضایی صادر می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز  «محمد مختاری» در مراسم هفته تعاون در آیین تقدیر از تعاونی‌های برتر استان البرز در اتاق تعاون البرز با بیان اینکه پس از 40 سال اکنون بخش تعاون توانسته در جایگاه اصلی خود قرار گیرد، اظهارداشت: مردم ارکان و ریشه اصلی بخش تعاون هستند، اما مسئولین اکنون پس از گذشت این مدت به جایگاه موثر تعاون پی برده‌اند.

وی با بیان اینکه تعاون با نقش آفرینی در اقتصاد کشور می‌تواند سبب جبران برخی عقب ماندگی‌ها در این حوزه شود، افزود: بالغ بر هزار و 80 تعاونی در استان البرز فعال هستند که از این تعداد بیش از 200 تعاونی عضو اتاق تعاون نیستند و از فعالیت‌های آن آگاهی ندارند.

رئیس اتاق تعاون البرز با اشاره به اینکه اگر خواستار ارتقاء تعاون هستیم باید این حوزه توسط دولت به خوبی حمایت شود، تصریح‌کرد: از تعداد تعاونی‌های فعال در استان البرز 400 مورد آن در حوزه مسکن فعال هستند و اینکه اگر از این میزان تعدادی با مشکل روبرو شوند بیانگر مشکل‌دار بودن مابقی تعاونی‌های این حوزه نیست.

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز داوری ویژه تعاونی‌های استان البرز، گفت: 70درصد پرونده‌ها در مرکز داوری اتاق تعاون به سازش منجر می‌شود و تنها برای 30 درصد پروندها حکم قضایی صادر می‌شود.

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات