جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تأکید کرد؛

 لزوم جذب کامل اعتبارات تملک دارایی

پس از تعیین مهلت چند روز پیش معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برای جذب اعتبارات تملک دارایی سال۹۸، امروز جلسه‌ای در خصوص وضعیت جذب اعتبارات دستگاه‌ها اجرایی و شهرداری‌های استان برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوزدر این جلسه علی درویش‌پور اظهار داشت: در جلسه گذشته جذب اعتبارات که در محل اداره کل اقتصاد و دارایی استان برگزار شد به دستگاه‌ها تاکید شد که نباید هیچ کوتاهی در جذب اعتبارات داشته باشند و استاندار نیز بر این موضوع تاکید دارد.

وی افزود: برخی از شهرداری‌هایی که اسناد لازم جذب اعتبارات را به اداره کل اقتصاد و دارایی استان تحویل نداده‌اند، ۷۲ ساعت فرصت دارند که نسبت به جذب اعتبارات و ارائه اسناد اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی در زمان باقیمانده اعتبارات تملک دارایی را جذب و در غیر این صورت و بر اساس گزارش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اعتبارات بر اساس اولویت‌ها در استان هزینه خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌هایی که اعتبارات یاد شده را به موقع جذب کرده‌اند، افزود: دستگاه‌هایی که امکان جذب اعتبارات بیشتر و اسناد مالی آماده پرداخت اضافه بر اعتبارات تخصیص یافته دارند، موضوع و مبالغ و مستندات را به صورت کتبی به استانداری و اداره کل اقتصاد و دارایی اعلام کنند تا در صورت عدم جذب اعتبارات توسط سایر دستگاه‌ها اعتبار لازم به آنها تخصیص یابد.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات