چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن‌کریم در البرز

رئیس امور قرآنی اوقاف البرز از برگزاری مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن در البرز، در تاریخ 27  و ۲۸ شهریورماه خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز «حجت‌الاسلام احمد اشرفی»، رئیس امور قرآنی اوقاف البرز اظهار کرد: آزمون کتبی رشته تفسیر عمومی در البرز ۲۴ مرداد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات در سطح شهرستان، استان، ملی و بین‌المللی و در دو بخش بانوان و آقایان در رشته‌های حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، اذان، دعاخوانی، هم‌سرایی، هم‌خوانی، تفسیر قرآن کریم و تفسیر عمومی قرآن‌کریم برگزار می‌شود.

رئیس امور قرآنی اوقاف البرز با اشاره به اهداف این رویداد، تصریح کرد: این مسابقات با هدف رشد و تعالی معرفت دینی و انس با قرآن و اجرای رهنمود‌های مقام معظم رهبری مبنی بر معرفی الگو‌ها و قهرمانان قرآنی به جامعه و ارتقای سطح قرائت و حفظ قرآن و گسترش فرهنگ قرآنی همچنین ایجاد رقابت سالم در بین جوانان و نوجوانان و ایجاد فضای قرآنی در جامعه و همچنین ایجاد امکان تبادل اطلاعات و تجربیات متسابقان و جهت‌دهی به استعداد‌های نهفته جوانان برگزار می‌شود.

اشرفی عنوان کرد: این مسابقات ۲۷شهریور(بانوان) و ۲۸ شهریور(آقایان) از ساعت هشت صبح الی ۱۷ بعدازظهر در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات