جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

سلامت دانش‌آموزان اولویت اصلی مدارس سما

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در آیین بازگشایی مدارس سما در کرج، سلامت دانش آموزان و خانواده‌ها را اولویت اصلی مدارس سما عنوان کرد.

به گزارش رمزگشانیوز همزمان با آغاز سال تحصیلی مدارس کشور با حضور معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، مسئولین شهری و اولیای دانش آموزان، زنگ بازگشایی مدارس استان البرز در مجتمع پسرانه سما کرج به صدا درآمد.

در ابتدای این مراسم که با پیام آنلاین دکتر طهرانچی از طریق ویدئو کنفرانس آغاز شد؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی، بر ضرورت حضور مربی در کنار شاگرد تاکید کرد و گفت: بسیار خوشحال هستیم که با تدبیر مسئولان ذیربط در کشور باب آموزش درسی و حضور در مدرسه با رعایت پروتکل‌ها به همراه استفاده بهینه از فضای مجازی فراهم شده است.


وی همچنین به اولیای دانش آموزان اطمینان خاطر داد که کلیه موازین و پروتکل‌های بهداشتی در مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی رعایت می‌شود تا دانش آموزان در فضایی ایمن و مطمئن به آموزش بپردازند.

در ادامه مراسم بازگشایی مدارس سما در کرج دکتر «محمدحسن برهانی فر» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج نیز ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی جسمی دانش آموزان را اولین رکن برگزاری کلاس‌های آموزشی در مدارس عنوان و بر آن تاکید کرد.

در ادامه دکتر «سید محمد بطحایی» - معاون آموزش‌های عمومی ومهارتی دانشگاه آزاد اسلامی- با یادآوری این نکته که گرچه مدرسه بدون حضور دانش آموزان مفهومی ندارد؛ اما نباید از نقش تاثیرگذار معلمان و خانواده‌ها در آموزش دانش آموزان غافل شد و افزود: تمام تلاش و کوشش معلمان، مدیران مدارس، مسئولان آموزش و پرورش و خانواده‌های دانش آموزان در جهت کسب بهترین نتیجه و هموار شدن مسیر تربیت، رشد و تعالی هرچه بیشتر آینده سازان کشور است.

دکتر «سالار قاسمی» - مدیرکل آموزش وپرورش استان البرز-  دیگر سخنران این مراسم بود که از دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های اصلی ایران اسلامی یاد کرد و گفت: همه ما با عشق و امید و به منظور خدمت به شما آینده سازان این مرز و بوم در این مکان حاضر شدیم.

وی در سخنان خود ضمن تاکید بر حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از تمامی مدیران، آموزاگان و همکارانی که بیش از دو ماه درگیر آماده‌سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی بودند، تقدیر و تشکر کرد.

در این مراسم که دکتر افشون مدیرکل حوزه ستادی سازمان سما، هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و جمعی از مسولین شهری، دانش آموزان، اولیا و آموزگاران مدرسه ابتدایی پسرانه سمای کرج حضور داشتند، پس از اجرای سرود «یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» توسط گروه سرود سما، زنگ آغاز سال تحصیلی مدارس استان البرز توسط مسئولین حاضر نواخته شد.

انتهای پیام/ 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات