جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

به دلیل ابتلا به کرونا؛

ستاره خورشید از رفتن به ونیز بازماند

«روح‌الله زمانی»، کودک کار و ستاره نوجوان فیلم سینمایی «خورشید» به دلیل مثبت اعلام شدن آزمایش کرونا نتوانست «مجید مجیدی» و دیگر اعضای گروه را در سفر به جشنواره ونیز همراهی کند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ روح‌الله که با شیرین‌زبانی‌هایش در نشست پرسش و پاسخ «خورشید» در جشنواره فیلم فجر حسابی خبرساز شده و جلب توجه کرده بود، به دلیل ابتلا به کرونا از سفر به ونیز بازماند. به این ترتیب، مجیدی و دیگر عوامل نماینده ایران در جشنواره ونیز ۲۰۲۰ باید بدون یکی از ستاره‌ای اصلی خود روی فرش قرمز بروند، جلوی دوربین عکاسان بایستند و در نشست خبری شرکت کنند.

زمانی و دیگر بچه‌های نوجوان «خورشید» که در فیلم نقش کودکان کار را بازی می‌کنند، در دنیای واقعی هم کودک کار هستند و مجیدی برای فیلم خود آنها را از میان صدها گزینه انتخاب کرده است. او بار دیگر نشان داد در کار کردن با بچه‌ها استاد است و شاید حتی با هنرنمایی روح‌الله زمانی و دیگر بچه‌های «خورشید» بتواند در ونیز و دیگر رویدادهای مهم فصل جوایز سینمایی بدرخشد.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز دو تا ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۰ در ایتالیا برگزار می‌شود و یکی از معدود رویدادهای دوران شیوع کروناست که با حضور تماشاگران و فیلمسازان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات