سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

آغاز تبلیغات انتخاباتی از پنجشنبه ۱۳ شهریور

سرپرست دفتر امورسیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری البرز گفت: تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از پنجشنبه ۱۳ شهریور آغاز می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مریم اسماعیلی فرد» با اعلام این خبر  گفت:  بر اساس تقویم زمانی انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدها از روز پنجشنبه ۱۳ شهریورماه در یازده حوزه انتخابیه آغاز می‌شود و یک هفته ادامه می یابد همچنین ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ شهریورماه تبلیغات به پایان می‌رسد.

دبیر ستاد انتخابات استان البرز افزود: بر اساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، تبلیغات نامزدها با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی انجام می‌شود؛ بدین منظور، در هر استان، روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی با حکم استاندار عضو ستاد انتخابات استان شده‌اند. علاوه بر آن و به منظور کنترل و نظارت دقیق بر برنامه‌های تبلیغی نامزدها، کمیسیون تبلیغات در استانها با حضور معاون سیاسی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان، رییس هیات نظارت و مدیرکل صدا و سیمای استان تشکیل شده است. 

سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات  با اشاره به اینکه عمده فعالیت نامزدهای انتخابات در فضای مجازی و شبکه‌های استانی خواهد بود اظهار داشت: نامزدها ستاد تبلیغاتی نخواهند داشت ولی می‌توانند مرکزی برای امورات اجرایی نمایندگان خود در شعب اخذ رای داشته باشند. همچنین بر اساس قانون، نامزدها می‌توانند با هماهنگی فرمانداران و بخشداران از ظرفیت‌هایی که شهرداران و دهیاران در شهرها و روستاها فراهم می‌کنند برای نصب آثار تبلیغی خود استفاده کنند. آثار تبلیغاتی نامزدها نباید بیش از ۵۰ در ۷۰ سانتی متر باشد. ضمناً توزیع اقلام تبلیغاتی که بین مردم دست به دست می‌شود و باعث ابتلای مردم به ویروس کرونا می‌شود نیز ممنوع است و قطعاً جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات