جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

«حدیث سرو» در بستر فضای مجازی برگزار شد

با همکاری محفل ادبی امیرکبیر کرج و دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز ویژه‌برنامه صبح خاطره و شعر «حدیث سرو» روز چهارشنبه ۱۲ شهریور به مناسبت شهادت امام سجاد (ع) و روز بزرگداشت اسرا در بستر فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ این ویژه برنامه با حضور «خسرو عباسی» - دبیر محافل ادبی استان البرز-  به عنوان مجری برنامه ساعت ۱۰ صبح در فضای اسکای روم آغاز شد.

در ابتدای این برنامه حجت الاسلام اکبر حمیدی» از رزمندگان دفاع مقدس و رئیس انجمن ادبی دلشدگان استان البرز اشعاری را در رثاء اسرای کربلا خواند و در ادامه «حاج علی گلوند» - جانباز و آزاده دفاع مقدس- خاطراتی از دوران اسارت و همچنین عزاداری ایام محرم در اسارتگاه‌های بعثی بیان کرد.

گفت‌وگو با  «فاطمه تاتلاری» نویسنده کتاب «لشگری در سایه» بخش دیگر این محفل ادبی بود که وی در مورد آشنایی با «حاج علی گلوند» و نحوه نگارش این کتاب مطالبی را مطرح کرد.

مراسم رونمایی از کتاب «لشگری در سایه» خاطرات جانباز آزاده «حاج علی گلوند» با حضور وی و نویسنده کتاب همراه با شعرخوانی عاشورایی «امیررضا احمدی» از شعرای دانش‌‌آموز و «الهام نجمی» پایان بخش این محفل ادبی بود.

 انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات