جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

طراحی بسته‌ ویژه اینترنت علاوه بر سامانه شاد

وزیر ارتباطات: علاوه بر سامانه شاد که قرار شد برای دانش‌آموزان و معلمان رایگان شود، بسته ویژه‌ای را برای دانش آموزان، معلمان، اساتید و دانشجویان طراحی کرد‌ه‌ایم.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «محمدجواد آذری جهرمی» در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار داشت: امروز رئیس جمهور دستور داد استفاده دانش‌آموزان و معلمان از شبکه شاد رایگان شود و امروز و فردا جلسه‌ای با سازمان برنامه برای هماهنگی خواهیم داشت که به اپراتور‌ها ابلاغ می‌شود.

وی گفت: البته آموزش مجازی صرفا از طریق سامانه شاد پیگیری نمی‌شود و برخی از ابزار‌های دیگر هم استفاده می‌کنند و ما به همین علت بسته ویژه‌ای را طراحی کرده‌ایم که آموزش مجازی به سمت عدالت آموزشی سوق داده شود و جزئیات این بسته که فراتر از شاد است تا دوشنبه هفته آینده اعلام می‌شود.

وزیر ارتباطات افزود: امروز کار اتصال رایگان بیش از ۸۶ هزار مدرسه در سراسر کشور به شبکه ملی اطلاعات به انجام رسید که ظرفیت بالایی را برای آموزش مجازی دانش آموزان فراهم می‌کند و در خصوص دانشگاه‌ها نیز طرحی در حال اجراست که تا پایان امسال ادامه خواهد داشت و براساس آن حدود هزار دانشگاه در سراسر کشور با فیبر نوری متصل می‌شوند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات