جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور استاندار البرز انجام شد؛

افتتاح 82 پروژه در ساوجبلاغ همزمان با هفته دولت

صبح پنجشنبه، ششم شهریورماه، 82 پروژه در ساوجبلاغ با حضور استاندار البرز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش رمزگشانیوز؛   همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، فرمانداری ساوجبلاغ میزبان نماینده عالی دولت و هیئت همراه بود تا از 82  پروژه دولتی و بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر هزار و 24 میلیارد تومان رونمایی شود.

بنا بر این گزارش، 76 پروژه مربوط به بخش دولتی و مابقی در بخش خصوصی در این شهرستان سرمایه‌گذاری شد تا برای 439 نفر اشتغالزایی ایجاد کند.

گلباران گلزار شهدای روستای کردان، افتتاح ساختمان اداری شرکت گاز کوهسار و آغار رسمی گازرسانی به روستاهای «سیبان‌دره» و «سیرود»، افتتاح طرح تقویت شبکه پست برق 63 کیلووات مهستان، بازدید و بهره‌برداری از مدرسه 12 کلاسه شهرجدید هشتگرد و گلخانه تولید توت فرنگی اهم برنامه بازدید نماینده عالی دولت در این شهرستان بود.

سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ ضمن خیر مقدم و گرامیداشت هفته دولت در آئین افتتاحیه این پروژه‌ها اظهار داشت: از این 82 پروژه 14 پروژه مربوط به شهرداری‌ها است که با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است و 26 پروژه مربوطه به دهیاری‌ها می‌باشد که با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان افتتاح شده است.

«حمیدرضا ورزشی» ضمن اشاره به افزایش سرانه مطالعه فرهنگی ساوجبلاغ با احداث دو باب کتابخانه در این شهرستان گفت: به همت شهرداری و خیرین دو باب کتابخانه در روستای لشگرآباد و چهار باغ احداث و آماده بهره‌برداری شد که برای هر یک از آنها مبلغ ۲,۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی به افتتاح دو زمین چمن مصنوعی به مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان، ۸ پروژه آبفا به مبلغ ۱۸ میلیارد تومان، ۵ پروژه مخابراتی، گلخانه توت فرنگی و تکمیل مدرسه دخترانه 12 کلاسه نیز اشاره کرد.

سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ از سرمایه‌گذاری ۱۴۶ میلیارد تومانی بخش خصوصی برای تکمیل 15 پروژه خبر داد و خاطرنشان کرد: بخش دولتی نیز با اعتباری بالغ بر ۱۳۷ میلیارد تومان در بهره‌برداری از  28 پروژه دخیل بوده است.

وی ضمن ابراز تشکر از حمایت دولت، خواستار توجه ویژه استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ارتقای زیرساخت‌های ساوجبلاغ با نگاه ملی شد و گفت: در این شهرستان دو پروژه نمونه کشوری در حال تکمیل است. استفاده از پساب فاضلاب شهر جدید هشتگرد در آبیاری فضای سبز که با سرمایه‌گذاری 8 میلیارد تومانی شرکت عمران شهر جدید هشتگرد به زودی افتتاح خواهد شد و دیگری تعریض جاده روستای خور که به صورت خودجوش و مردمی به همت خیرین این روستا با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در حال تکمیل است.

انتهای پیام/
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات