شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج خبر داد:

بهره‌برداری از خانه سلامت و مرکز خدمات «اورژانس بهشت»

«حمیدرضا عسگری» اهمیت امدادرسانی، فوریت‌های پزشکی و ارائه خدمات به زائرین و مراجعین گلزار شهدای بهشت سکینه (س) را یکی از دلایل احداث خانه سلامت و مرکز خدمات «اورژانس بهشت» اعلام کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛  «حمیدرضا عسگری» امدادرسانی و فوریت‌های پزشکی و ارائه خدمات به زائرین و مراجعین گلزار شهدای بهشت سکینه (س) که از شرایط روحی و خاص برخودار هستند از اهمیت بالایی برخودار است که این امر باعث شد تا نیاز به احداث چنین مرکزی بیش از گذشته احساس شود.

وی اضافه کرد: مساحت کل این مرکز را ۱۶۱۰ مترمربع ذکر کرد و افزود: این ساختمان مطابق استانداردهای روز دنیا طراحی شده و از امکاناتی همچون پارکینگ و پد بالگرد بهره‌مند است.

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج ادامه داد: همچنین اختصاص یک اتاق به منظور استقرار پزشک معتمد سازمان جهت رفاه و تامین سلامت پرسنل سازمان مدیریت آرامستان‌ها و خانواده وی که در هر شرایطی و بی‌وقفه به وظایف خود و خدمات‌دهی به مراجعین مشغول هستند از دیگر امکانات این مرکز است.

به گفته این مسئول؛ احداث و تجهیز این مرکز که با همکاری اورژانس و تعامل دوسویه با دستگاه‌های اجرایی استان به سرانجام رسید و همچنین امکانات امدادی و استقرار خودروی اورژانس که توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان البرز تأمین می‌گردد می‌تواند خدمات مفید و موثری هم به زائرین و مراجعین بهشت سکینه (س) داشته باشد و هم با توجه به خطر پذیری محدوده کمالشهر در اتوبان کرج _ قزوین و تردد گسترده در این مسیر سرعت ارائه خدمات به حادثه دیدگان در این شاهراه موصلاتی را بهبود بخشد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات