شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح 6 پروژه ورزشی در هفته دولت

مدیرکل ورزش و جوانان البرز از افتتاح 6 پروژه ورزشی در سطح استان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: بحث سرانه ورزشی همواره یکی از بزرگترین دغدغه‌های ورزش استان البرز بوده که نسبت به جمعیت ورزشکار و تعداد بالای قهرمانان و ملی‌پوشان استان از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست.

«امیر غفرانی» نوپا بودن استان را دلیل اصلی این مسئله دانست و افزود: در همین راستا در هفته دولت امسال، 6 پروژه ورزشی در استان البرز افتتاح خواهد شد تا گامی در جهت تقویت سرانه ورزشی استان برداشته شود.

غفرانی با اشاره به این 4 پروژه گفت: زمین فوتبال چمن مصنوعی در منطقه کلاک کرج در مساحت 8 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 20 هزار میلیون ریال، خانه جودو استان البرز در ورزشگاه کیانپور کرج به مساحت 450 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 25 هزار میلیون ریال و زمین چمن طبیعی شهرستان طالقان در مساحت 8 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 11 هزار میلیون ریال از پروژه‌های ورزشی قابل افتتاح استان البرز در هفته دولت امسال است.

وی اضافه کرد: همچنین افتتاح 3 زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعا در مساحت 3 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 12 هزار و 500 میلیون ریال در روستاهای سوهان، مهران و امیرنان شهرستان طالقان از دیگر پروژه‌های استان البرز در این هفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با هر آنچه در توان داریم در جهت توسعه فضاها و زیر ساختهای ورزشی استان حرکت کنیم.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات