جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

فروش اقساطی پنج هزار واحد مسکن مهر شهرجدید هشتگرد

مدیر هماهنگی واحد مسکن مهر شهرجدید هشتگرد گفت: هم‌اکنون پنج هزار واحد مسکونی مهر در شهرجدید هشتگرد وجود دارد که آماده فروش اقساطی است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «علی مزینانی» در نشست کارگروه فروش اقساطی که با حضور مدیران واحدهای شرکت عمران شهرجدید هشتگرد برگزار شد، گفت: متاسفانه برخی متقاضیان مسکن مهر با وجود تمامی اخطارهایی که صورت گرفته همچنان از فروش اقساطی برای واحدهای خود سرباز می‌زنند که در نظر است در صورت عدم مراجعه متقاضی و تکمیل مراحل اداری سود تسهیلات بانکی آنها از ۴ درصد به ۱۸ درصد افزایش یابد.

وی با اشاره به تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر و تحویل آن به مردم عنوان کرد: برداشتن گام‌های نهایی در به پایان رسیدن پروژه مسکن مهر، نیازمند همراهی مسئولان و دستگاه‌های متولی و همچنین متقاضیان است.

مزینانی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا باقیمانده واحدهای مسکونی مهر هرچه سریع‌تر با همکاری دستگاههای خدمات‌رسان تکمیل و تحویل مردم شده و پرونده مسکن مهر بسته شود.

در این نشست تلاش شد تا با همفکری همه مدیران، شیوه‌های تشویق و ترغیب مالکین واحدها به فروش اقساطی بررسی شود.

شایان ذکر است در حال حاضر در راستای تکریم ارباب رجوع، صرفه‌جویی در زمان و تسریع در روند کار، سامانه خدمات الکترونیک مسکن مهر Https://emehr.ntdc.ir راه‌اندازی شده تا در شرایط کنونی حاضر در کشور به لحاظ وجود ویروس منحوس کرونا، مراجعات حضوری مردم به شرکت عمران شهرجدید هشتگرد به حداقل ممکن برسد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات