چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

حمایت استاندار البرز از ۶ قلوهای کرجی

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: با دستور استاندار محترم البرز تا یک سال هزینه ۶ قلوها پرداخت می شود و مساعدت لازم برای تامین ودیعه مسکن آنها صورت می‌گیرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «محمدرضا جهانشاهلو» با اشاره به اینکه روز گذشته یک پدر و مادر البرزی در یکی از بیمارستان‌های استان صاحب فرزندان ۶ قلو شده‌اند، افزود: پیش از تولد، مادر این نوزادان در یکی از بیمارستان‌های استان به صورت رایگان بستری شده و اکنون مادر و فرزندان تحت مراقبت هستند.

وی ادامه داد: قبل از به دنیا آمدن این نوزادان مبلغ ۳ میلیون تومان به پدر آنها داده شده و اکنون نیز برای هر نوزاد یک میلیون تومان از سوی استانداری واریز می‌شود.

جهانشاهلو گفت: با توجه به اینکه پدر نوزادان اعلام کرد که فاقد مسکن است، طبق دستور استاندار محترم در خصوص ودیعه مسکن آنها نیز مساعدت لازم صورت می‌گیرد.

وی افزود: همچنین با دستور ـ«عزیزاله شهبازی»، تا یک سال هزینه‌های نوزادان اعم از درمان، پوشک و شیر خشک توسط دستگاه های اجرایی استان تامین می‌شود.

این مسئول گفت: طبق بیانات مقام معظم رهبری «جمعیت کم، مقهور واقع می‌شود. امروز در دنیا آن کشورهایی که جمعیت‌های زیادی دارند، به برکت آن به خیلی امکانات دست یافته‌اند. چین یک نمونه‌ است، هند یک نمونه‌ است. با این که مشکلاتی هم دارند اما در عین حال خود این جمعیت زیاد به عنوان یک ارزش اجتماعی، ارزش سیاسی، یک ارزش بین‌المللی برای آنها توانسته موفقیت‌هایی را به وجود بیاورد. بنا بر این نسل باید افزایش پیدا کند؛ این که من تکرار می‌کنم، تأکید می‌کنم، به خاطر این است.»

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات