پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه شهرجدیدهشتگرد تاکید کرد؛

 لزوم عزاداری محرم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی

امام جمعه شهرجدیدهشتگرد با بیان اینکه مراسم محرم و عاشورا برای ما ایرانیان و شیعیان جهان بسیار مهم است و امام حسین (ع) در برابر یزید و دستگاه ظلم ایستاد و مردم ایران به این ایستادگی ارج می‌نهند، گفت: حفظ حرمت ماه محرم یک وظیفه است و عزاداری ایام محرم و صفر باید با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باشد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ حجت الاسلام «مجید صفدری» در نشست کارگروه عزاداری محرم و صفر در شهرجدید هشتگرد افزود: برپایی روضه‌های عزاداری ایام محرم و صفر، باید با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و به دور از تجمع باشد.
وی از مردم خواست تا با ایجاد هیأت‌های عزاداری با رعایت اصول بهداشتی به روضه خوانی و تبیین مکتب اهل بیت بپردازند.

مشاور فرهنگی شرکت عمران شهرجدید هشتگرد نیز بر لزوم برگزاری مراسم سوگواری امام حسین (ع) با رعایت نکات بهداشتی در شهرجدیدهشتگرد تاکید کرد.

حجت الاسلام «سید طاهر حسینی» بر برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) و زنده نگه‌ داشتن قیام عاشورا با اجرای نکات بهداشتی حسب دستور واصله از وزارت کشور تاکید کرد و افزود: حفظ سلامت همه شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا الزامی است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم فهیم شهرجدید هشتگرد در همه مناسبت‌های ملی و مذهبی و همچنین مسائل اجتماعی پیش‌قدم هستند و حضورشان در این زمینه زبانزد خاص و عام است، امیدواریم در رعایت الزامات و نکات بهداشتی نیز شاخص و الگو باشند و مراسم‌های ماه محرم و صفر با شکوه برگزار شوند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات