جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

در راستای ارتقای امنیت اجتماعی؛

39 باند سرقت در البرز منهدم شد

 فرمانده انتظامی استان از انهدام 39 باند سرقت و کشف اموال مسروقه به میزان 390 میلیارد ریال در البرز خبر داد .

به گزارش رمزگشانیوز؛  سردار «عباسعلی محمدیان» با اشاره به اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان البرز اظهار داشت : ماموران طی 24 ساعت گذشته، موفق شدند 39 باند سرقت شامل سارقان منزل، مغازه، خودرو و موتورسیکلت را شناسایی کنند که علاوه بر سرقت در استان البرز اقدام به سرقت از استان‌های همجوار نیز کرده بودند .

وی افزود: در اجرای این طرح‌ها، از متهمان مقادیر زیادی طلا، لوازم خانگی، 150 دستگاه گوشی تلفن همراه، بیش از 300 دستگاه ضبط و پخش خودرو، 50 قبضه سلاح، 40 دستگاه خودرو سرقتی و سند نمره کشف شد که بر اساس برآورد کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه 390 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری 118 سارق و 9 مالخر در این رابطه افزود: حدود 60 درصد از متهمان دستگیر شده دارای سوابق کیفری متعددی هستند .

سردار محمدیان با اشاره به این که تمام ماموریت‌های عملیاتی در سایه تعامل و همکاری میان پلیس و دستگاه قضائی حاصل می‌شود، افزود: با حمایت‌های قاطعانه دستگاه قضا در راستای مهار سرقت، شاهد کاهش 4 درصدی سرقت در 4 ماهه ابتدای سال 99 بوده‌ایم و امیدواریم این روند منجر به کاهش جرم و افزایش امنیت عمومی شود.

گفتنی است در این نمایشگاه تعدادی از مالباختگانی که توسط این باندها مورد سرقت قرار گرفته بودند، از زحمات و تلاش پلیس تقدیر کردند.

انتهای پیام /
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات