جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

در نشست ستاد اشتغال و سرمایه‌گذاری فردیس تاکید شد

تسریع در روند جذب تسهیلات کرونا

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان فردیس به ریاست معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در سالن جلسات فرمانداری فردیس برگزار شد

به گزارش رمزگشانیوز؛ معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس گفت : روند جذب تسهیلات کرونا در شهرستان باید تسریع یابد تا بتوان کلیه تسهیلات اختصاص یافته را جذب کرد.

«بهزاد پرویزی» در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان فردیس با اشاره به طرح حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و فعالان اقتصادی در زمینه خسارات ناشی از بیماری کرونا گفت: با توجه به اعتبار تخصیصی لازم است دستگاه‌های اجرایی با همکاری بانک‌های عامل، در روند پرداخت اعتبارات، سهولت در ارائه خدمات و ارائه بیمه بیکاری، به بهترین شکل ممکن به اقشار آسیب پذیر خدمت‌رسانی کنند.

«سید علیرضا رفیعی» - رئیس بانک ملی شعبه فردیس-  پس از اعلام آمار تسهیلات کرونایی ارائه شده تا کنون، از امکان دریافت تسهیلات کرونایی تا سقف ۱۶ میلیون تومان بدون نیاز به ضامن و مراجعه حضوری به بانک و صرفا از طریق ثبت نام در نرم‌افزار دیبا خبر داد.

نماینده نیروی انتظامی نیز از جذب نیروهای واجد شرایط تعیین شده در راستای ایجاد اشتغال و افزایش امنیت شهرستان خبر داد و افزود: شرایط تعیین شده توسط رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات