جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

 شهردار گرمدره:

ظرفیت‌ ورزشی گرمدره بیش از پیش تقویت شود

«عباس دادخواه» به اتفاق «داود سعیدیان مهر» نائب رئیس شورای اسلامی شهر از باشگاه‌ها و سوله‌های ورزشی شهر گرمدره بازدید کردند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «عباس دادخواه» در این بازدید با اشاره به جایگاه ورزشی شهر گرمدره و ایجاد زمینه‌های توسعه‌ای ورزش در این شهر گفت: شهر گرمدره دارای ورزشکاران به نام و پتانسیل‌های خوبی در بخش ورزشی است و باید تلاش شود با ایجاد زمینه‌های مناسب و زیرساختهای ورزشی در نقاط مختلف این شهر تلاش کنیم.

وی افزود: ما مجمع ورزشکاران را در شهرداری راه‌اندازی کردیم که اولین جلسه آن در هفته جاری برگزار خواهد شد و با وجود قهرمانان ملی در رشته‌های مختلف در این شهر گام موثری در ارتقای ورزش و تقویت ورزشکاران عزیز این شهر برداشته خواهد شد.

شهردار گرمدره بیان کرد: توجه به اماکن ورزشی و ترمیم و تجهیز و همچنین افزایش سرانه‌های ورزشی نیازی انکارناپذیر است که باید در جهت تقویت آن برنامه‌ریزی و تلاش‌های بیشتری صورت پذیرد.

دادخواه افزود: توجه به ورزش‌های همگانی از دیگر مواردی است که در جهت شاداب‌سازی جامعه باید بدان توجه کرد که امیدوارم این امر بعد از شکست کامل کرونا بیش از گذشته میسر شود.

وی تصریح کرد: مسئولان ورزشی استان ایجاد زیرساختهای ورزشی گرمدره را مورد توجه ویژه قرار دهند.

دادخواه گفت: شهرداری گرمدره نیز برنامه‌ها و پروژه‌های خوبی در این خصوص تعریف کرده و در حال انجام ‌آن است که به ساخت مجموعه ورزشی، استخر و فرهنگسرای گرمدره و نیر طراحی و تدوین پیادهراه در گرمدره بالا اشاره کرد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات