شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تذکر «ایلیات» به حوزه‌های نظارتی شهرداری کرج؛

این چه بدعتی است که برخی شورای شهر را اهرم فشار انتصابات کرده‌اند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر کرج از برخی حوزه‌های نظارتی شهرداری خواست به جای پست گرفتن برای اقوام خود به وظایف ذاتی و قانونی خود عمل کنند و به انتصابات اتوبوسی که صورت می گیرد، ورود کنند.

به گزارش رمزگشانیوز؛  «فرج‌اله‌ایلیات» عصر امروز - یکشنبه 19 مردادماه - طی نطق پیش از دستور در ابتدای دویست و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: علت اینکه برخی مدیران شهری پس از جابه‌جایی از آبدارچی گرفته تا مسئول امور مالی و سایر معاونین را تغییر می‌دهند، چیست؟ آیا انتصابات فسادآور نیست؟ متاسفانه حوزه‌های نظارتی شهرداری به جای اینکه به وظایف ذاتی و قانونی خود عمل کنند، بعضاً دنبال پست گرفتن برای اقوام خود هستند که قابل قبول نیست و مستندات آن نیز موجود است.

وی افزود: متاسفانه بسیاری از جابه‌جایی‌های این چنینی به اسم اعضای شورای شهر کرج انجام می‌شود، در حالی که روح ما هم از این وقایع خبر ندارد! اسامی اعضاء را اهرم فشار قرار داده و نیت خود را پیش می‌برند، این چه بدعتی است؟ حوزه‌های نظارتی شهرداری چه کار می‌کنند؟ آیا این‌ها فسادآور نیست؟ علت اینکه یک مدیر پس از جابه‌جایی تلاش می‌کند تا چندین انتصاب همسو انجام دهد، چیست؟

زئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای شهر کرج در پایان از اقدامات جهادی شهرداری این کلانشهر در جهت احداث زیرگذر ولیعصر تقدیر و تشکر کرد و گفت: عملیات احداث زیرگذر ولیعصر (عج) با هدف کاهش حجم ترافیک با جدیت توسط شهرداری در حال پیگیری است.


انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات