پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

حمید رضا ورزشی:

پوشش بیمه سلامت برای افراد فاقد پوشش بیمه‌ فراهم شود

سرپرست فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ ضمن تقدیر از خدمات بیمه سلامت در شهرستان اظهار داشت: قسمت عمده‌ای از جمعیت شهرستان ساوجبلاغ تحت پوشش بیمه سلامت هستند و می‌طلبد تا خدمات این سازمان به بیمه‌شدگان و به‌ویژه اقشار ضعیف ارتقا پیدا کند.

به گزارش رمزگشانیوز؛   «کاظم معدندار» در این نشست به اقدامات این اداره در حوزه سلامت پرداخت و گفت: کارهای خوبی در این حوزه در دولت دهم و یازدهم انجام شده است که منشا خدمات فراوان در حوزه سلامت است.

وی اجرای طرح استحقاق‌سنجی، سامانه ۱۶۶۶ برای ارئه خدمات غیر حضوری، ارائه خدمات به بیماران خاص و پرداخت بدهی به موسسات درمانی طرف قرار داد را از اهم فعالیت‌های این سازمان عنوان کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ ضمن تقدیر از خدمات بیمه سلامت در شهرستان اظهار داشت: قسمت عمده‌ای از جمعیت شهرستان ساوجبلاغ تحت پوشش بیمه سلامت هستند و لذا می‌طلبد تا خدمات این سازمان به بیمه‌شدگان و به‌ویژه اقشار ضعیف ارتقا پیدا کند.

«حمید رضا ورزشی» در ادامه افزود : پوشش اجباری بیمه سلامت همگانی یک اقدام خوب در حوزه سلامت در کشور است و همه باید کمک کنند تا این طرح اجرایی شده و مردم از این فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند و پوشش بیمه سلامت برای افراد فاقد پوشش بیمه‌ فراهم شود.

انتهای  پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات