جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آخرین مهلت تکمیل اطلاعات در سامانه اقدام ملی مسکن

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، جزئیات تکمیل اطلاعات متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن را اعلام کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ بنا بر اعلام معاونت مسکن و ساختمان، پیرو ثبت نام پیامکی جهت پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به مستاجران، ضروری است به منظور تکمیل فرآیند ثبت نام، متقاضیانی که به صورت پیامکی برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کرده‌اند با توجه به آخرین رقم سمت راست از کد ملی، از ساعت ۱۱ صبح امروز (۱۴ مرداد) طی روز‌های مشخص شده با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات موردنیاز اقدام کنند.

۱۴ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۴» است، ۱۵ مرداد، متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۲و ۳» است، ۱۶ مرداد، متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۱» است، ۱۷ مرداد، متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۵»، «۶» و «۷» است، ۱۸ مرداد، متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۰»، «۸»، «۹» است، و ۲۰ مرداد، کلیه متقاضیان جامانده نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

گفتنی است، ستاد ملی کرونا به منظور حمایت از مستاجرانی که در بحران کرونا، زندگی آنها با بحران مواجه شده اقدام به حمایت از مستاجران کرده است. رقم ودیعه مسکن برای مستاجران تهران ۵۰ میلیون تومان، برای سایرکلانشهرها ۳۰ میلیون تومان و برای شهرهای کوچک ۱۵ میلیون تومان است. متقاضیان باید بعد از یکسال اصل ودیعه را به بانک بازگرداند و درعین حال سود این تسهیلات ۱۳ درصد تعیین شده است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات