شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخصیص اعتبار ۹۸۰ میلیارد ریالی به شهر جدید هشتگرد

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد از پیگیری و همکاری شرکت عمران با دستگاههای خدمات‌رسان و اختصاص ۹۸۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌های شهر جدید هشتگرد خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مهدی رضیئی» اظهار داشت: مجلس در بند ب تبصره ۸ قانون بودجه سال ۹۹ به شرکت عمران شهرهای جدید اجازه داده تا از منابع خود شامل تهاتر زمین، تسهیلات بانکی و فروش عرصه برای تکمیل زیرساخت‌ها، پروژه‌های زیربنایی، روبنایی و ابنیه واحدهای باقی مانده مسکن مهر استفاده کند که بر همین اساس شرکت عمران شهر جدید هشتگرد ۴۷۰ میلیارد ریال برای مساعدت در تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد اختصاص داده است.

وی گفت: طی نشستی که با مدیران کل ادارات برق و آبفای استان البرز صورت گرفت، مقرر شد از محل فروش اراضی به وزارت نیرو کمک شود تا پروژه شهری از جمله مسکن مهر هر چه سریعتر تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

رضیئی تصریح کرد: تمامی منابع حاصل از فروش عرصه مسکن مهر نیز صرف خدمات زیربنایی و روبنایی سایت‌های مسکن مهر می‌شود.

وی با بیان اینکه در جهت کمک به تامین انشعابات و شبکه برق مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال به وزارت نیرو اختصاص خواهیم داد.

رضیئی با اشاره به اهتمام وزارت راه و شهرسازی برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر اظهار کرد: شرکت عمران شهرجدید هشتگرد برای اتمام این پروژه‌ها تاجایی که امکانات داشته باشد، کوتاهی نمی‌کند.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد اظهار داشت: با توجه به اینکه اداره آبفا برای تکمیل نیم مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر و مخزن تصفیه آب در فاز ۷ به اعتباری بالغ بر ۵۱۰ میلیارد ریال نیاز دارد این شرکت طبق توافق انجام شده با پرداخت این مبلغ سعی بر اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره در سطح شهر را دارد.

وی در پایان با اشاره به سیاستهای وزارت راه و شهرسازی مبنی بر استفاده از تمامی امکانات و منابع در شهرهای جدید برای ساخت و تکمیل زیرساخت های مسکن مهر از افتتاح ۳هزار و ۳۱۲ واحدمسکن‌مهر در شهرجدید هشتگرد تا پایان شهریور ماه سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات