جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار فردیس مطرح کرد

مجمع مشورتی جوانان بازوان قدرتمند مسئولان اجرایی

اولین نشست شورای مشورتی جوانان فردیس به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ در این نشست که در سالن اجتماعات فرمانداری فردیس برگزار شد، «ابوالفضل اینانلو» فرماندار فردیس، «علیرضا صیاد» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس، حجت الاسلام و المسلمین «حمیدرضا ولی‌زاده» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فردیس، « محمدرضا ترابی» رئیس شبکه بهداشت و درمان فردیس، « داوود عزیزی» رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و جمعی از مسئولین و اعضای شورای مشورتی جوانان حضور داشتند.

فرماندار فردیس مجمع شورای مشورتی جوانان را فرصتی جهت تقویت فرهنگ مشارکت و مسئولیت‌پذیری جوانان اعلام کرد و با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حمایت از جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: باید از علاقه‌مندی و پتانسیل جوانی این قشر بهره بیشتری ببریم.

«ابوالفضل اینانلو» با بیان اینکه با وجود تمام تاکیدات در به کارگیری جوانان در مشاغل مختلف، هنوز با مشکلات عدیده‌ای در این زمینه روبرو هستیم، اظهار داشت: برخی از مشکلات اشتغال جوانان را باید از طریق مسئولان مافوق و در راس نظام پیگیری کرد تا بتوان در حوزه‌های مختلف صنعتی و مجموعه‌های کسب و کار به ویژه جذب جوانان در دستگاه‌های اجرایی که به سختی در حال انجام است، کار موثری انجام داد.

وی تعامل و همکاری را سرلوحه امور مشورتی خواند و گفت: نباید با اختلافات پیش پا افتاده مسائل را طوری پیچاند که دود آن به چشم مردم برود.

اینانلو با اشاره به اتفاقات اخیر شواری شهر فردیس گفت: من بارها تذکر داده‌ام که نگذارید امورات مردم مختل شود. شورا و فلسفه و جودی شورا نظر دادن، تضارب آرا، گوش سپردن به حرف یکدیگر و از همه مهمتر توجه به خواست مردم است.

وی به جوانان عضو این مجمع توصیه کرد: اگر الان و در این سن و سال وارد اینگونه جمع‌های مشورتی شده و حتی تمایل دارید بعدها وارد شورای شهر شوید، خدمت مردم را سرلوحه کار خود قرار دهید.

وی افزود: متاسفانه بعضی با استفاده از رای و اعتماد مردم جایگاهی را بدست آورده‌اند، ولی نه تنها کاری برای مردم انجام نمی‌دهند و خدمتی به جامعه نمی‌کنند که با بزرگ‌نماییِ اختلاف‌ها سبب نا امیدی مردم و خدشه‌دار شدن علاقه جوانان به نظام نیز می‌شوند.

اینانلو در بخش دیگری از سخنانش ضمن حمایت و تشکر از گروه‌های جهادی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: اجرای طرح مواسات به پیروی از فرمان رهبر معظم انقلاب و حمایت گروه‌های جهادی در این دوره بسیار جای قدردانی و سپاس دارد.

وی افزود: جوانان این مرز و بوم همیشه در اتفاقات غیر مترقبه بسیار به مردم کمک کردند و لحظه‌ای این خواست و مطالبه مقام معظم رهبری را نادیده نگرفتند.

فرماندار فردیس مجمع مشورتی جوانان را بازوان قدرتمندی برای مسئولان اجرایی به ویژه فرمانداری دانست و تصریح کرد: درخواست ما این است که جوانان به هر طریق به ارائه نظر و راهکار برای پیشبرد امور بپردازند. حتی در مسائل امنیتی به ما کمک کنند، ما نیز دست یاری به سوی جوانان دراز می‌کنیم.

فرماندار شهر فردیس ضمن حمایت از فعالیت‌های هدفمند مجمع مشورتی جوانان در چارچوب قانون گفت: کلیه فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف باید قانونمند، با اخذ مجوز لازم از دستگاه‌های ذیربط و در راستای خدمت به مردم و افزایش رفاه جامعه صورت گیرد.

رئیس مجمع جوانان استان البرز نیز ضمن سخنانی هدف از تشکیل این شورا را شناسایی معضلات، فرصت‌ها و تهدیدهای حوزه جوانان عنوان کرد.

«محسن انصاری»  همچنین جهت بهره‌وری از پتانسیل این شورا تخصیص سرای محلی را از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار فریس خواستار شد.

وی بعد از معرفی اعضای شورا آقای عظیمی را به سمت دبیر مشورتی جوانان شهرستان فردیس و خانم احمدی را به عنوان دبیر مشورتی جوانان شهر مشکین‌دشت معرفی کرد.

در خاتمه این نشست، «علیرضا صیاد» - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار فردیس – با اهدای لوح از اعضای شورای جوانان تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات