چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

 اسکان تابستانی فرهنگیان همچنان تعطیل است

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، گفت: اسکان تابستان ۱۳۹۹ در آموزش و پرورش، به دلیل مبارزه با شیوع کرونا ویروس در سراسر پایگاه‌های پذیرش و مدارس مجری طرح اسکان موقت، همچنان تعطیل است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «گودرز کریمی‌فر» در خصوص اسکان تابستانی فرهنگیان در وضعیت شیوع کرونا، اظهار کرد: اسکان تابستان ۱۳۹۹ در آموزش و پرورش، به دلیل مبارزه با شیوع کرونا ویروس در سراسر پایگاه‌های پذیرش و مدارس مجری طرح اسکان موقت، تعطیل است.

وی به شهروندان توصیه کرد: در راستای همراهی با تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، از سفرهای تابستانی پرهیز شود تا بتوانیم با شعار (در خانه بمانیم)،  هر چه زودتر شاهد قطع ارتباط زنجیره‌ای کرونا بوده و همگی به صورت همسان، همسو و همگن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سلامت هموطنان سهیم باشیم.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: تعداد ۴۰۰ مرکز رفاهی (خانه معلم) با تعداد ۱۷ هزار تختخواب با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مانند استفاده اجباری از ماسک و دستکش، نصب محلول‌های ضدعفونی، جانمایی تونل‌های مه پاش در مبادی مراکز رفاهی، غربالگری مسافران با تب سنج‌های لیزری، استفاده از کاورهای بهداشتی یک بار مصرف، گند زدایی و ایزوله کردن اماکن عمومی مانند راهروهای خانه‌های معلم و سمپاشی مستمر سوئیت‌ها در سراسر کشور، به مسافران فرهنگی (شاغل و بارنشسته) ارائه خدمات می‌دهند.

کریمی‌فر درباره سفرهای غیرضروری قشر فرهنگیان، تصریح کرد: تاکید می‌شود فرهنگیان عزیز ترجیحاً از هرگونه سفر غیر ضروری در وضعیت کنونی به دلیل ریشه کنی کرونا، پرهیز کنند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات