پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

 امام جمعه موقت فردیس دعوت حق را لبیک گفت

حجت الاسلام والمسلمین «باقر قدوسی» -امام جمعه موقت فردیس- شامگاه دوشنبه بر اثر بیماری سرطان در سن ۷۴ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش رمزگشانیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ایمانی» - امام جمعه شهرستان فردیس- گفت: مرحوم حجت الاسلام حاج باقر قدوسی پدر شهید مدافع حرم حجت الاسلام حاج حسین قدوسی از علمای برجسته استان البرز بود که پس از یک دوره بیماری در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران  به دیدار معبود شتافت .

وی ادامه داد : این عالم ربانی تحصیلات حوزوی خود را در نجف اشرف گذراند و بیش از پنج دهه در شهر مشکین دشت شهرستان فردیس استان البرز سکونت داشت .

ایمانی افزود: مرحوم حجت الاسلام قدوسی شخصیتی ساده زیست ، اخلاق مدار ، متواضع و حافظ کل قرآن کریم بود که در دوران حیات پربرکت خود منشاء خدمات فرهنگی و معنوی فراوانی در استان البرز بود.

حجت الاسلام  قدوسی پیش از امامت جمعه موقت فردیس، چند سال نیز امامت موقت جمعه شهرهای کرج و  محمدشهر را برعهده داشت.

پیکر این عالم ربانی روز سه‌شنبه بعد از تشییع در گلزار شهدای مشکین دشت به خاک سپرده می‌شود.

فرماندار فردیس نیز در پیامی  ضایعه درگذشت روحانی وارسته و عالم مجاهد مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج محمد باقر قدوسی را به خانواده این عالم ربانی و مردم استان البرز تسلیت گفت.

«ابوالفضل اینانلو» در این پیام آورده است که  مرحوم حجت‌الاسلام قدوسی پدر معنوی شهر مشکین دشت عمر با برکت خویش را صرف ترویج فرهنگ ناب محمدی(ص) نمود و در مدت بیش از چند دهه فعالیت در راه اعتلای جمهوری اسلامی زحمات بسیاری را متحمل شد.

این روحانی پر تلاش عمر خود را وقف روشنگری معارف اسلامی، ترویج آموزه‌های اخلاقی و دینی کرد و در عرصه فعالیت‌های جهادی و اجتماعی نیز نقشی ارزشمند داشت .

انتهای پیام/
   
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات