شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 شاهمرادی تاکید کرد

استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حفظ تولید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه مدیران بانک‌ها خواست از ظرفیت‌های قانونی برای رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی استفاده کنند.

به گزارش رمزگشانیوز؛  «جهانگیر شاهمرادی» با بیان این مطلب در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: در شرایطی که کشور با تحریم ناجوانمردانه اقتصادی و مضاف بر آن بیماری کرونا مواجه است، باید تمامی مدیران دست در دست هم با همه توان و ظرفیت خود برای تولید و اشتغال استان همت کنند تا بتوانیم از این دوره گذار به سلامت عبور کنیم.

وی افزود: خوشبختانه استان البرز به عنوان یکی از مراکز مهم صنعتی و اقتصادی کشور سهم مهمی در تولید دارد.

وی خاطر نشان کرد: در بسیاری از کشورهای اروپایی داعیه‌دار که در دوره کرونا با چالش تولید و خالی بودن مراکز خرید و فروشگاه‌ها مواجه بودند اما با همیت و غیرتی که در وجود صاحبان واحدهای تولیدی کشور از جلمه استان البرز بود، با هیچ مشکلی در این زمینه مواجه نشدیم.

شاهمرادی تصریح کرد: واحدهای تولیدی در زمان کرونا همراه و همکار مسئولان شدند تا بتوانند شرایط بازار را کنترل کرده و نسبت به تامین کالاها و مایحتاج مورد نیاز مردم اقدام کنند.

وی گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان فرصت مغتنمی را برای صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی فراهم آورده است تا بتوانند با طرح مسائل و مشکلات و چالش‌های خود زمینه را برای رونق تولید استان فراهم کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز یادآور شد: در این راستا از مسئولان استان انتظار می‌رود با حساسیت بیشتری مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان را پیگیری کرده و از ظرفیت‌های قانونی برای رفع مسائل و مشکلات واحدها استفاده کنند.

لازم به ذکر است در این جلسه 9 پرنده مطرح شد که 5 فقره آن در جلسه کارشناسی به نتیجه رسیده و 4 پرونده دیگر با حضور اعضای ستاد بررسی شده و تمهیدات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات