پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

 آغاز عملیات اجرایی ۳ پروژه شهری و خدماتی در کرج

طی مراسمی با حضور استاندار البرز، فرماندار کرج و جمعی از مسئولان شهری، عملیات اجرایی ۳ پروژه شهری و خدماتی در محمد شهر کرج آغاز شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ استاندار البرز روز پنجشنبه - 26 تیر- در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۳ پروژه ساختمان اداره برق، پارک بزرگ و پایگاه اورژانس محمد شهر کرج و رونمایی از المان آزادگان در این شهر، گفت: در مجموع برای این ۳ پروژه ۳۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری محمد شهر و بخش خصوصی صرف شده است.

«عزیز اله شهبازی» با بیان اینکه شهرداری محمد شهر خدمات خوبی را به مردم ارائه می‌دهد و درصدد ارتقا کیفیت خدمات‌رسانی است، ادامه داد: امروز آغاز عملیات اجرایی ۳ پروژه و مراسم افتتاح ۲ پروژه در محمد شهر صورت گرفت.

شهبازی افزود:  امروز عملیات اجرایی پارک بزرگ، ساختمان اداره برق و ساختمان اورژانس محمد شهر آغاز شد.

استاندار البرز افزود: باید به شهرهای اقماری توجه ویژه‌ای داشته باشیم چراکه این مناطق با بافت ناکارآمد شهری وسیع  مستعد آسیب‌های اجتماعی هستند.

وی عنوان کرد: پس از پایان بیماری عالم‌گیر کرونا حضور میدانی بیشتری در شهرهای اقماری خواهیم داشت.

سعید صفری، شهردار محمد شهر، نیز در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی محمد شهر گفت: پارک بزرگ آزادگان در مساحت 5 هکتار و با اعتبار 6/5 میلیارد تومان پس از دو سال و نیم فعالیت بازسازی شده و به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار محمد شهر در خصوص پروژه شهر بازی محمد شهر افزود: این پروژه نیز در زمینی به مساحت1/5  هکتار و با اعتبار 4 میلیارد تومانی از محل مشارکت بخش خصوصی در مدت زمان 9 ماه به اجرا درآمده است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات