پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

با ابلاغ استاندار البرز انجام شد

انتصاب شهرداران مشکین‌دشت و چهارباغ

آیین تکریم و‌ معارفه شهرداران شهرهای چهارباغ و مشکین دشت با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار و احکام «حسین بغدادی» به عنوان شهردار مشکین‌دشت و «مرتضی شاه‌محمدی» به عنوان شهردار چهارباغ اعطا شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛  «علی درویش‌پور» در آئین اعطای احکام با بیان اینکه تمامی انتصابات شهرداران با نظر اعضای شورای شهرها صورت می‌گیرد، اظهار داشت: استاندار محترم البرز و بنده به عنوان متولی اصلی امور شهرداران در استان به هیچ وجه در نحوه انتخاب شهرداران به اعضای شورای شهرها شخصی را تحمیل نکرده‌ایم.

وی به تشریح  مشکلات خاص شهر مشکین دشت پرداخت و گفت: از شهردار منتخب می‌خواهیم به دور از حاشیه برای مدت یک سال باقی مانده تمرکز و تدابیر لازم را جهت حل معضلات مردم و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز معطوف نماید.

این مسئول همچنین خطاب به شهردار چهاباغ بر لزوم مبارزه با ساخت و ساز غیر مجاز و جلوگیری از تغییر کاربری‌های قولنامه‌ای به ویژه در این شهر تاکید کرد و از شهردار جدید خواست به شهر فروشی مبادرت نکرده و سعی نماید چهارباغ را به عنوان نگین البرز در انتهای خدمت به مردم شهر تحویل نماید.

امام جمعه شهر چهار باغ نیز در سخنانی با تاکید بر اینکه خدمت به قشر محروم و اقشار آسیب‌پذیر جامعه باید مورد توجه مدیران و مسئولان قرار گیرد، خاطر نشان کرد: دغدغه‌هایی از جمله حقابه از رود کردان و سد طالقان برای چهارباغ و ساوجبلاغ جهت رفع محرومیت‌های مردم منطقه از جمله مطالباتی است که باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به خدمات ارائه شده طی 40 سال انقلاب اسلامی توزیع خدمت، عادلانه نبوده و طبقاتی از جامعه از امکانات رفاهی بی‌بهره هستند.

امام جمعه چهارباغ، گفت: شهرهای کوچک با کمبود امکانات، مواجه هستند و بایستی همه مسئولان برای رفع کاستی‌ها آستین را برای خدمت بالا بزنند.

وی در این مراسم از «مرتضی شاه‌محمدی» شهردار جدید خواست با کمک اعضای شورای شهر چهارباغ برای خدمت انقلابی به مردم تمام تلاشش را هزینه نماید.

شاه‌محمدی در کارنامه خود، قائم مقامی سازمان پسماند کرج، سرپرستی شهرداری فردیس و مدیریت مناطق 5 و 10 و 2 شهرداری کرج  را دارد.

شایان ذکر است در مراسم تکریم و معارفه شهردار مشکین‌دشت از خدمات «سید جعفر موسوی» شهردار پیشین قدردانی و «حسین بغدادی» به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

حسین بغدادی پیش از این مدیر کل اقتصادی، تحول اداری استانداری البرز و مدیریت بازرسی و ارزیابی عملکرد فرودگاه بین‌المللی پیام را برعهده داشت.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات