شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف ۲ هزار ثوب پوشاک خارجی قاچاق در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی البرز از کشف بیش از ۲ هزار ثوب پوشاک خارجی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در شهرستان ساوجبلاغ این استان خبرداد.

به گزارش رمزگشانیوز؛  «سردار عباسعلی محمدیان» گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر وجود یک انبار پوشاک خارجی در یکی از پاساژ های شهر هشتگرد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت خبر به همراه ماموران اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ازمحل مورد نظر بازدید و تعداد ۲ هزار و ۲۲۵ عدد انواع پوشاک خارجی که همگی فاقد اسناد و مدارک گمرکی بودند کشف کردند.

سردار محمدیان  با بیان این که تمام اجناس کشف شده برای انجام مراحل قانونی به اداره تعزیرات تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: بنابر اعلام کارشناسان قیمت تقریبی اجناس کشف شده پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی البرز از فعالان بخش واردات، انبار، توزیع، خرید و فروش بخصوص تجار و صنوف مرتبط خواست نسبت به رعایت قوانین و مقررات موضوعه از جمله قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین رعایت ضوابط گمرکی و توزیع فروش کالاهای قاچاق توجه لازم داشته باشند.

در صورت مشاهده تخلف، علاوه بر ضبط کالاها، وسایل حمل و نقل و همچنین انبار یا مکان نگهداری و عرضه، مالکان و حاملان کالاها را به پرداخت جزای نقدی سنگین و سایر مجازات‌ها ی قانونی محکوم می‌شوند.

محمدیان نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده ای روبرو می‌کند، بسیار تأثیرگذار دانست.
انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات