پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگیری باند سارقان منزل در البرز

سارقان منزل که در قالب 3 باند اقدام به 300 میلیارد ریال سرقت از منازل مسکونی در استان البرز و استان‌های همجوار کرده بودند، شناسایی و طی چندین عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل در مناطق مختلف کرج به شیوه تخریب درهای ضد سرقت، بالکن‌روبی و اعلام شکایت شهروندان در این خصوص، رسیدگی به این پرونده‌ها در اختیار تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

سرهنگ «محمد نادربیگی» افزود: کارآگاهان با بررسی صحنه‌های سرقت و انجام تحقیقات میدانی موفق به شناسایی یکی از متهمان شدند.

بنا به گفته این مقام انتظامی در بررسی سوابق وی محرز شد که نامبرده دارای سوابق کیفری متعدد بوده و در حال حاضر با تشکیل یک باند سرقت پس از شناسایی منازلِ خالی از سکنه و با استفاده از خودروهای متفاوت از جمله پراید و پژو 206 و با تغییر پلاک خودروها اقدام به سرقت منازل می‌کنند.

سرهنگ نادربیگی  بیان داشت: دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت تا اینکه پس از چندین روز تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی، متهم در حالی که در یکی از مناطق کرج در حال شناسایی منازل خالی از سکنه بود در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم پس از انتقال به  پلیس آگاهی در ابتدا منکر هرگونه جرمی شد اما در مواجهه با مدارک و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و اقرار کرد که با تشکیل یک باند 5 نفره اقدام به 40 فقره سرقت از منازل مسکونی در مناطق مختلف "کرج"، "بابلسر"، "کرمانشاه" و شهرهای استان "تهران" کرده‌اند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات