پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز اعلام کرد

 چالش اقتصادی البرز؛ تامین مواد اولیه خط تولید

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز مهم‌ترین چالش اقتصادی این استان را تامین مواد اولیه و تهیه ماشین‌آلات خطوط تولید واحدهای تولیدی عنوان کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «پرهام رضایی» با بیان اینکه جهش تولید نیازمند زیرساخت‌هایی در استان البرز است، اظهار داشت: عمده چالش واحدهای تولیدی استان تامین مواد اولیه و ماشین‌آلات خطوط تولید است.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با اعلام این مهم که استان البرز 150 تولید کننده با برند ملی دارد که جزو بهترین تولیدکنندگان محصولات کشور هستند، گفت: فعال کردن ظرفیت کارشناسان در حوزه صنعت یکی از برنامه‌های مهم اتاق بازرگانی البرز در سالجاری است.

رضایی همچنین با تاکید ویژه بر مبحث صادرات گفت: بازرگانان خارجی با تجمیع جمعیت همسایگان ایران، ظرفیت جمعیت ایران را 400 میلیون نفر محاسبه می‌کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با اشاره به اینکه مشکل تحریم و مشکلات ارزی با ایجاد و تقویت دید صادراتی در بین تولیدکنندگان برطرف می‌شود، تصریح کرد: عملیات اجرایی احداث نمایشگاه بین‌المللی استان البرز به زودی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی استان البرز از مدت‌ها پیش به عنوان یک پروژه راهبردی برای معرفی دستاوردهای استان در نظرگرفته شده است، گفت: باید نمایشگاهی در خور شأن استان در البرز ایجاد شود تا از مزیت نزدیکی به پایتخت بتوان نهایت استفاده را برد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات