جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ مطرح کرد

تحقق اعتبارات مالی؛ زمینه‌ساز توسعه

  سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ در نشستی که با دهیاران بخش چهارباغ داشت، به بررسی بودجه‌های عمرانی و اعتبارات تخصیصی دهیاری‌ها پرداخت.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «حمید رضا ورزشی» گفت : تلاش در جذب وصولی‌ها و محقق شدن اعتبار از مهم‌ترین اقدامات دهیاران است که باید تلاش کنند تا زمینه رشد و توسعه و ارتقای روستا را فراهم کنند .

وی افزود: کم‌کاری در این حوزه پذیرفتنی نیست و باید همه برای عمران و آبادی روستا و خدمات بیشتر تلاش کنند .

میهمان ویژه این نشست، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ بود .

بخشدار چهارباغ طی سخنانی به پتانسیل‌های این پخش پرداخت و گفت جمعیت فعلی چهارباغ به ۱۲۰ هزار نفر می‌رسد و این بخش یکی از بخش‌های مهم استان البرز در تولیدات کشاورزی ، گلخانه‌ای و صنایع است .

«صادق زارعی نژاد» گفت: ما با تامل هم توانستیم اقدامات خوبی در حوزه آموزش و پرورش انجام دهیم .

اجرای پروژه‌های عمرانی در اغلان‌تپه، ابراهیم‌آباد، مرکز اختلالات چهارباغ ، از جمله محل‌هایی است که بخشداری کمک شایانی را داشته است .

وی افزود: ما با افتخار در کنار آموزش و پرورش هستیم و در اجرای امورات بهداشتی و  رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام امتحانات و در سال تحصیلی کمک حال توسعه امور آموزشی در منطقه هستیم.

یک چهارم اتباع خارجی البرز در چهارباغ مشغول به تحصیل هستند

مدیر آموزش و پرورش ساوجبلاغ در نشست بررسی مسائل و مشکلات بخش چهارباغ خواستار فعال‌تر شدن کمیساریایی برای ساخت مدارس برای اتباع در شهرستان شد.

«محمود پایکاری» گفت: یک چهارم اتباع خارجی البرز در چهارباغ مشغول به تحصیل هستند، یعنی از ۱۶هزار دانش آموز ۴هزار و ۹۸۴ دانش‌آموز اتباع مشغول تحصیل هستند .

مدیر آموزش و پرورش ساوجبلاغ خواستار توسعه زیر ساخت‌های آموزشی در این بخش شد و از خیران و مدرسه‌سازان تشکر کرد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات