سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

شهرک صنعتی کوثر مرکز صنایع سلولزی استان می‌شود

جلسه رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی کوثر با حضور «محمد کردی» فرماندار اشتهارد، « محمد امین فرشی»، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز، مدیران و معاونین بانک‌های استان و جمعی از صنعتگران شهرک کوثر در یکی از واحدهای صنعتی این شهرک برگزار شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ فرماندار اشتهارد با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد از واحدهای سلولزی استان در شهرک‌های صنعتی اشتهارد و کوثر استقرار دارند، گفت: شهرک کوثر مرکز استقرار صنایع سلولزی خواهد شد.

«محمد کردی» افزود: با توجه به اینکه قرار است صنایع غیر آلاینده و پاک در طرح توسعه شهرک صنعتی کوثر راه‌اندازی شود، این شهرک به مرکز تولیدات سلولزی استان تبدیل می‌شود.

کردی در ادامه اعلام کرد: سرمایه‌گذاران در این شهرک، علاوه بر معافیت مالیاتی، از تسهیلات بانکی سرمایه در گردش و طرح توسعه نیز بهره‌مند می‌شوند.

«محمد کردی» گفت: طرح توسعه شهرک صنعتی کوثر بعد از اجرایی شدن طرح معافیت مالیاتی توسط دولت سرعت بیشتری گرفته و فرمانداری و شرکت شهرک‌های صنعتی استان موظف است خدمات و زیرساخت‌های مناسب برای استقرار صنایع در این شهرک را مهیا کند.

صنعت‌گران شهرک صنعتی کوثر بر اساس مصوب هیئت وزیران در سال ۹۹ از معافیت مالیاتی برخوردارند.

طرح توسعه شهرک صنعتی کوثر با بیش از ۱۷۵ هکتار مساحت از سال ۹۴ در مرحله عملیاتی و تکمیل زیرساختی قرار گرفته که تا کنون نزدیک به ۳۰ واحد صنعتی با دریافت پروانه بهره‌برداری اقدام به ساخت‌و‌ساز و راه‌اندازی واحد صنعتی خود در آن کرده‌اند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات