چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

با همکاری یونیسف و کودکان سراسر جهان؛

بزرگترین نقاشی جهان به دست هنرمند انگلیسی خلق می‌شود

کودکان سراسر جهان نقاشی‌های خود با تم انزوا و ارتباط را برای  یک هنرمند انگلیسی ارسال می‌کنند تا با اهداف انسان‌دوستانه بزرگترین نقاشی جهان خلق شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛  «ساشا جفری»  از پیشگامان سبک رئالیسم جادویی در حوزه هنر چند هفته‌ای است که خود را در هتل آتلانتیس دبی قرنطینه کرده تا بزرگترین نقاشی را خلق کند. این اثر پس از تکمیل شدن ۱۶۰ متر طول خواهد داشت که از ابعاد دو زمین فوتبال روی هم بزرگتر است. 

این هنرمند انگلیسی که در دبی زندگی می‌کند با کشیدن این نقاشی تنها به دنبال ثبت یک رکورد جدید نیست. اگرچه این نقاشی در پایان به عنوان بزرگ‌ترین پروژه اجتماعی، هنری و انسان‌دوستانه در کتاب رکوردهای گینس به ثبت خواهد رسید؛ اما جفری این پروژه را با هدف جمع‌آوری ۲۵ میلیون دلار برای کمک به آموزش کودکان، بیمارستان‌ها و کادر درمان در جهان آغاز کرده است.

این ابتکار عمل با همکاری یونیسف و بنیاد خیریه عطیه جهانی (Global Gift Foundation) انجام می‌شود.

جفری برای پر کردن بوم بزرگ خود از کودکان در سراسر جهان دعوت کرده است تا نقاشی‌های خود با تم انزوا و ارتباط را برای او ارسال کنند تا به اولین لایه نقاشی اضافه شوند. نسخه نهایی این نقاشی ۳۰۰ لایه رنگ خواهد داشت.

این هنرمند معاصر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرده است؛ روزانه بیش از ۲۰ ساعت روی این نقاشی کار می‌کند تا آن را در ۱۲ هفته تکمیل کند. اثر نهایی به ۳۰ بوم تقسیم و در یک مزایده آنلاین برای مصارف خیریه، به فروش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات