پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

همزمان با روز قلم انجام می‌شود

 معرفی نامزدهای مرحله نهایی هجدهمین جشنواره قلم زرین

 اسامی نامزدهای بخش داستان بزرگسال و کودک و نوجوان، نقد و پژوهش و شعر هجدهمین جشنواره «قلم زرین» از سوی هیئت داوران معرفی شدند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ جایزه ادبی قلم زرین برای اهدا به بهترین کتاب‌های شعر، داستان و پژوهش و نقد ادبی، هرساله در روز ملی قلم (۱۴ تیر) به آثار برگزیده از طرف انجمن قلم ایران اهدا می شود. این جایزه هر سال از یک شخصیت موثر فرهنگی و ادبی نیز تقدیر می‌کند؛

«غلامعلی حدادعادل»، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و بنیاد سعدی،  شخصیت تقدیرشده سال گذشته بود.

«کامران شرفشاهی» نویسنده، شاعر دبیر هجدهمین دوره جشنواره قلم زرین است.

بنا بر اعلام انجمن قلم، در این مراسم از «جمال شورجه» نیز به عنوان "یک هنرمند ارزشی و فرهنگی عضو انجمن قلم" تجلیل می‌شود.

طبق تصمیم هیئت مدیره انجمن قلم ایران، مراسم اختتامیه هجدهمین جایزه قلم زرین همانند سال‌های قبل ۱۴ تیر سال جاری مصادف با روز قلم در سالن اجتماعات این انجمن از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار خواهد شد.

 هیئت مدیره تصمیم گرفته است، به دلیل شرایط حاکم بر جامعه و لزوم پیشگیری از گسترش بیماری کرونا با فاصله‌گذاری اجتماعی، از افراد کمتری برای شرکت در این مراسم دعوت کند.
 
جشنواره قلم زرین هرسال روز ملی قلم برگزار می‌شود و در ۵ رشته داستان (بزرگسال و کودک و نوجوان)، پژوهش و نقد ادبی و شعر (بزرگسال و کودک و نوجوان)، برگزیدگان خود را معرفی می‌کند.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات