پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

با بسته شدن پرونده پرداخت تسهیلات کرونایی؛

مهلت جدیدی به جاماندگان وام یک میلیونی داده شد

 سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی ضمن تاکید بر بسته شدن پرونده پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی کرونایی گفت: هفتم تیرماه با سرشماره   V.REFAH فقط برای 910 هزار سرپرست خانوار که کد ملی خود را به اشتباه و یا با شماره تلفن همراه دیگران ارسال کرده بودند، پیامک مجدد ارسال شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «حسین میرزایی» تصریح کرد: این پیامک‌ها صرفا به 910 هزار خانواری که ارسال پیامک اشتباه کرده بودند و خانوارهایی که مشمول وام یک میلیونی مازاد می‌شوند که تعداد آنها حدود 4 میلیون خانوار است، ارسال شده است.

وی افزود: این افراد حداکثر 5 روز از زمان دریافت پیامک مهلت دارند کد ملی خود را با سیم‌کارتی که به نام سرپرست خانوار است به 6369 پیامک کنند.

میرزایی در ادامه گفت: برای خانوارهای 5 نفر و بیشتر که پیش از این تسهیلات یک میلیون تومانی را دریافت کرده بودند نیز پیامک ارسال کردیم تا به این خانوارها نیز یک میلیون مازاد بر تسهیلات قبلی پرداخت شود که در پاسخ پیامک باید کد ملی سرپرست را با سیم کارتی که به نام وی است به 6369 پیامک کنند.

سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی ضمن تاکید بر اینکه موضوع پرداخت مرحله دوم تسهیلات یک میلیون تومانی صحت ندارد، اظهار کرد: پرونده پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی کرونایی بسته شده است.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات