شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو پارلمان شهری خواستار شد؛

 بهره‌مندی تمامی مناطق کرج از سرای محله

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و امور مشارکت‌های شورای شهر کرج پیشنهاد داد: در راستای تقویت فرهنگ «محله محوری» نقشه‌های فرهنگی محلات و تابلوهای هدایت مسیر به سمت محله‌ها تهیه شود و در اولین فرصت مناطقی که فاقد سرای محله هستند از این سرانه فرهنگی بهره‌مند شوند.

به گزارش رمزگشانیوز؛  «محمد نبیونی» در نطق بیش از دستور جلسه رسمی امروز شورای اسلامی شهر کرج گفت: با توجه به اهمیتی که شورای اسلامی شهر کرج و شهرداری کرج برای محلات و محله محوری قائل است؛  پیشنهاد می‌شود نقشه‌های فرهنگی محلات و تابلوهای هدایت مسیر به سمت محله‌ها تهیه شود و با هدف ایجاد روحیه توجه به محلات، در مناطقی که فاقد سرای محله هستند، سرای محلات ایجاد شود و در ارائه گزارش به مردم، الویت فرهنگی و توجه به محلات لحاظ شود.

وی همچنین به رفع مشکلات خدمات رفاهی رانندگان تاکسی اشاره کرد و از شهرداری خواست: خدمات رفاهی - فرهنگی به رانندگان تاکسی‌ها و مسافر‌برهای بین شهری و شهرهای اقماری ارائه شود.

وی از مسئولان مربوطه مدیریت شهری کرج خواست تا در پایانه چهارراه رجائی‌شهر، پایانه محدوده ایستگاه مترو کرج ( شهید سلطانی ) و پایانه حصارک در محدوده دانشگاه خوارزمی نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی ایجاد کنند.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت‌های شورای شهر کرج همچنین خواستار هر چه سریع‌تر رفع مشکلات روشنایی معابر از جمله بلوار گلستان در محدوده میدان دانشگاه خوارزمی و حصارک به سمت میدان و بلوار شهید ایرانی، رفع مشکل روشنایی مسیر شمالی و جنوبی شهید شمس از تقاطع شهید بهشتی تا تقاطع شهید ناصربخت و همچنین رفع مشکل روشنایی بلوار خوارزمی از ابتدای شهدای اصناف تا میدان حصارک شد.

وی با بیان اینکه در محدوده جاده محمدشهر و بالعکس وانت بارها اقدام به میوه‌فروشی در معابر اصلی می‌کنند، درخواست کرد تا توجه اساسی و پایه‌ای به معضل وانت بارها شود و با در نظر گرفتن فضاهای مناسب برای استقرار موقت این وانت بارها برای ارائه خدمات به شهروندان اقدام لازم انجام شود.

محمد نبیونی همچنین خواستار ایمن‌سازی مشکل نمای نامناسب دیوار پوش‌ها و حفاظ‌های ایمنی کارگاه‌های متروی کرج ( قطار شهری) به‌ویژه محدوده چهار راه گلشهر، چهار راه طالقانی و محدوده پایانه حصارک شد.

انتهای پیام/
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات