پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عارف از ریاست شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان استعفا کرد

«محمدرضا عارف» رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان پس از سه دوره متوالی ریاست بر شورای انتخاباتی اصلاح‌طلبان، از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ بنا بر اعلام خبرگزاری تسنیم؛ «محمدرضا عارف» رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان که از زمان آغاز به کار این شورا در سال ۹۴ و پیش از انتخابات مجلس دهم ریاست این شورا را در سه دوره متوالی بر عهده داشت، از سمت خود استعفا داد.

پیش از استفعای عارف، «عبدالواحد موسوی لاری» وزیر کشور دولت اصلاحات نیز که در این سال‌ها نائب رئیسی شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را بر عهده داشت، با انتشار بیانیه‌ای انتقادی از سمت خود در این شورا استفعا داده بود.

مشاور رسانه‌ای عارف اعلام کرد که استعفای عارف قبل از استعفای موسوی لاری، صورت گرفته است.

بنا بر اعلام خبرگزاری برنا؛ «علیرضا خامسیان» - فعال رسانه‌ای- در خصوص استعفای «محمدرضا عارف» و اینکه چرا تاکنون در این باره خبری منتشر نشده بود؟ گفت: در اسفند ماه سال گذشته، عارف نامه‌ای را خطاب به داود محمدی، دبیرکل انجمن اسلامی معلمان، نوشت و از سمَت خود در شورای عالی سیاستگذاری کناره‌گیری کرد. این موضوع به اسفندماه بازمی‌گردد.

او در پاسخ به این سوال که چرا استعفا عارف با تأخیر، رسانه‌ای شده است؟ نیز افزود: محمدی قرار بود در اولین جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، این موضوع را مطرح کند. چون اساس تشکیل شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بود. به هر حال ممکن است تحت‌الشعاع وضعیت کرونا قرار گرفته باشد.

خامسیان تصریح کرد: البته برگزاری این جلسات تحت الشعاع وضعیت کرونا قرار گرفت و جلسه‌ای هم به آن معنا تشکیل نشد نه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان و نه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات. هرچند دو، سه هفته پیش، شورای هماهنگی اصلاحات، جلسه‌ای تشکیل داد که ظاهرا قضیه استعفا به آن معنا مطرح نشد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات