شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

 رکاب‌زن البرزی به مزار «سردار دل‌ها» رسید‌

جوان 38 ساله کرجی هزار و 400 کیلومتر از گلزار شهدای گمنام کوه نور در کرج تا مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را رکاب زده و چهارشنبه شب 4 تیرماه به دیدار سردار دلها رسید.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مهدی طاهری اظهار داشت: هدف من از این اقدام لبیک به فرمان مقام معظم رهبری بود که فرمودند «امروزه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» .

وی با بیان اینکه به شهدای مدافع حرم احساس دین می‌کردم و برای همین تصمیم گرفتم این مسیر را با نام و یاد شهدای مدافع حرم رکاب‌زنی کنم، گفت: من عاشق حاج قاسم سلیمانی هستم و برای همین سخت‌ترین راه را برای رسیدن به مزار حاج قاسم انتخاب کردم تا عشق خودم را به او نشان بدهم.

طاهری با اشاره به اینکه هیچ نهاد و سازمانی در این مسیر من را حمایت نکرده و کاملا خود‌جوش این حرکت را انجام می‌دهم، افزود: حدود سی سال است که ورزش می‌کنم اما ورزش من دوچرخه‌سواری نبوده است، آخرین باری که دوچرخه، سوار شده بودم حدود سی سال پیش بود.

وی با بیان اینکه سحرگاه جمعه 23 خرداد‌ماه امسال ساعت 13:20 دقیقه از مزار شهدای گمنام کوه نور در کرج حرکت خود را آغاز کردم و چهارشنبه عصر به گلزار شهدای کرمان رسیدم، خاطر‌نشان کرد: در طول مسیر برای زیارت شهدا به گلزارهای شهدا در مسیر رفتم و نایب‌الزیاره همه شهدا بوده‌ام.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات